Sprzedam Zajebisty Wydech Yoshimura TRS (TriOval) GSX-R 1000 K7

Data: 2010-01-30 15:10:46
Autor: CzeX
Sprzedam Zajebisty Wydech Yoshimura TRS (TriOval) GSX-R 1000 K7

w razie pytań proszę dzownić pod nr 503-335-029
cena do negocjacji

Data: 2010-01-30 17:43:48
Autor: morghul
Sprzedam Zajebisty Wydech Yoshimura TRS (TriOval) GSX-R 1000 K7
Wydech w stanie idealnym poza minimalnym wgniecieniem widocznym na zdjęciu

Z takim podej¶ciem to ciekn±cy i spawany Ohlins też był idealny ;)

--

Dawid

Data: 2010-02-01 11:18:37
Autor: gildor
CzeX pisze:

w razie pytań proszę dzownić pod nr 503-335-029
cena do negocjacji

powiedz no, chłopaku, jakie wg Ciebie jest znaczenie słowa "idealny"?
możesz skorzystać z http://sjp.pwn.pl, jakby¶ miał problem.

co za gamoń.

--
gildor
czarny grzechotnik w litrze k5

Data: 2010-02-01 10:22:39
Autor: AZ
On 2010-02-01, gildor <gildor@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

w razie pytań proszę dzownić pod nr 503-335-029
cena do negocjacji

powiedz no, chłopaku, jakie wg Ciebie jest znaczenie słowa "idealny"?
możesz skorzystać z http://sjp.pwn.pl, jakbyś miał problem.

No sam wydech jest idealny poza wgnieceniem, nie rozumiesz???

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-02-05 00:27:46
Autor: CzeX
Sprzedam Zajebisty Wydech Yoshimura TRS (TriOval) GSX-R 1000 K7
Człowieku nie chcesz kupić tego wydechu bo nie będzie pasował do starej K5 to albo zmien moto na nowsze albo nie udzielaj się w tym w±tku. Wydech jest zdjęty z motocykla po kilkunastu ty¶ przebiegu i jest w stanie IDEALNYM, nie przepalony, nie porysowany, brzmi przecudownie, a jedyn± jego wad± jest mała wgniotka o której poinformowałem ...

Data: 2010-02-05 07:54:32
Autor: gildor
Sprzedam Zajebisty Wydech Yoshimura TRS (TriOval) GSX-R 1000 K7
CzeX pisze:
Człowieku nie chcesz kupić tego wydechu bo nie będzie pasował do starej K5 to albo zmien moto na nowsze albo nie udzielaj się w tym wątku.

toś mi dojebał. przejąłem się strasznie.

Wydech jest zdjęty z motocykla po kilkunastu tyś przebiegu i jest w stanie IDEALNYM, nie przepalony, nie porysowany, brzmi przecudownie, a jedyną jego wadą jest mała wgniotka o której poinformowałem ...

ideał
1. «coś absolutnie doskonałego»

absolutny
1. «zupełny»
2. «niekwestionowany»

uszkodzenie
1. «uszkodzona część czegoś»

uszkodzić
1. «spowodować powstanie w czymś _niewielkiego_ defektu»

http://photos02.allegroimg.pl/photos/oryginal/902/85/96/902859690_1

"mała wgniotka" na Twoim zdjęciu całkowicie dyskwalifikuje Twoje rozumienie języka polskiego. ten wydech jest uszkodzony, a nie z małą wgniotką. i powiedz no, gdzie on jest nieporysowany? mała wgniotka jest porysowana i na łączeniu aż się blacha zawinęła, tak jest nieporysowany.

chyba, że pomyliłeś fotki i to co tam jest w linku, nie jest tym co sprzedajesz. bo sprzedajesz wydech USZKODZONY. nawet jeśli technicznie sprawny.

a teraz Ĺ‚adnie przeproĹ›.

Data: 2010-02-04 23:12:55
Autor: AZ
On 5 Lut, 07:54, gildor <gil...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
> Człowieku nie chcesz kupić tego wydechu bo nie będzie pasował do starej K5
> to albo zmien moto na nowsze albo nie udzielaj się w tym w±tku.

to¶ mi dojebał. przej±łem się strasznie.

Przynajmniej już wiesz, że swoim dziadkiem pod kolumn± nie masz się po
co pojawiać.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-02-05 08:24:18
Autor: gildor
AZ pisze:
[...]

krf. sprzedam adidasy i dres w takim razie. w stanie IDEALNYM. tylko trochę przetarty na kolanie.

Data: 2010-02-05 10:21:04
Autor: Kuczu
W dniu 2010-02-05 07:54, gildor pisze:

[...]

Sie czepiasz. Pierdolniesz pasek blachy nierdzewnej i bedzie nowka ze sklepu.
Ale Ci Polacy marudni i czepialscy. Jednemu nie pasuje idealny lekko krzywy przod od R1 albo idealny lekko zuzyty amortyzator a drugiemu perfekcyjny tlumik z niewielka wada wizualna. Zenada na calej linii. Chyba sie wyprowadze do Rumunii.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2010-02-05 08:36:50
Autor: Glub
"CzeX" <czex1983@interia.pl> wrote:
Człowieku nie chcesz kupić tego wydechu bo nie będzie pasował do
starej K5 to albo zmien moto na nowsze albo nie udzielaj siÄ™ w tym wÄ…tku. Wydech
jest zdjęty z motocykla po kilkunastu tyś przebiegu i jest w stanie
IDEALNYM, nie przepalony, nie porysowany, brzmi przecudownie, a jedynÄ… jego wadÄ…
jest mała wgniotka o której poinformowałem ...

Jak się awanturujesz to choć zgodgnie z netykietą. Pod kurde cytatem

O: Bo zaburza z naturalny porzÄ…dek czytania tekstu.
P: Dlaczego pisanie nad cytatem jest denerwujÄ…ce?
O: Pisanie nad cytatem.
P: Co jest najbardziej denerwujÄ…cÄ… rzeczÄ… na grupach dyskusyjnych?

--
Glub@NewsTap usenet mobile reader

Data: 2010-02-05 13:04:18
Autor: KJ Siła Słów
CzeX pisze:
[...]

Człowieku, to jest jebnięty wydech po dzwonie, spiewasz za to 1400 PLN i jeszcze piszesz ze jest w stanie idealnym.
To jest USZKODZONY wydech.

Mam wrazenie ze w trakcie dzwonu ktory zaliczyl ten wydech uszkodzilo Ci tez modul postrzegania rzeczywistosci.

W razie gdybys mial problem z moja przenosnia objasnie Ci to jednym slowem. Szanowny Pan sobie zyczy ?

KJ

Sprzedam Zajebisty Wydech Yoshimura TRS (TriOval) GSX-R 1000 K7