[market] Sprzedam bardzo tanio nowy suchy skafander

Data: 2012-09-06 09:58:38
Autor: sebastian.szczesniak
[market] Sprzedam bardzo tanio nowy suchy skafander
Do sprzedania mam Poseidona Jetsuit technica.

Nowy, nienurkowany, bez wad.

Będzie pasował na osobę o wzroście 185-190cm Jest do oddania za 2tyś zł. Przymiarka możliwa w Warszawie. Więcej informacji: 696-452-461

Data: 2012-09-06 10:27:27
Autor: SEBASTIAN SZCZESNIAK (POLAND)
On 6 Wrz, 18:58, sebastian.szczesn...@decathlon.com wrote:
[...]

dołączam link do zdjęć
https://picasaweb.google.com/117449666054368791264/JetSuitNowyDoSprzedania

[market] Sprzedam bardzo tanio nowy suchy skafander