Sprzedam barwną głowicę filtracyjną Durst M605 Color, od 1 zł BCM

Data: 2011-03-14 05:39:00
Autor: Czarek
Sprzedam barwną głowicę filtracyjną Durst M605 Color, od 1 zł BCM
Sprzedam barwną głowicę filtracyjną Durst M605 Color, z oryginalnym
transformatorem:

http://allegro.pl/show_item.php?item=1502895618

Aukcja od 1 zł, bez ceny minimalnej, zakończy się w niedzielę, 20
marca 2011 r. o godzinie  21:50. Można ustawić Snipa lub ood razu
wrzucić tyle, ile chce się dać.

Marki Durst nie trzeba chyba nikomu przedstawiać, a tym bardziej
zachwalać. Głowica może być używana zarówno do zdjęć kolorowych, jak i
czarno-białych. W przypadku papierów wielogradacyjnych pozwala na
łatwą i bezskokową zmianę gradacji. W przypadku używania papierów
stałogradacyjnych, jej przewaga nad układem kondensorowym polega na
miękkim, plastycznym oświetleniu, które powoduje, że niektóre
uszkodzenia negatywu, np. niezbyt głębokie rysy, po prostu nie są
widoczne na powiększeniu, w przeciwieństwie do układów kondensorowych,
które te uszkodzenia wręcz uwypuklają.

Głowica posiada wbudowane komory mieszające do formatów 6x6 cm i 24x36
mm. Źródłem światła jest halogen 12V 100W. Trzy wysokiej jakości
filtry dichroiczne - yellow, magenta i cyan (żółty, purpurowy i
niebieskozielony) - są precyzyjnie nastawialne do wartości 130 każdy.
Dodatkowo, głowica posiada wbudowany stały filtr, o wartości 40Y 20M,
który w razie potrzeby można włączyć pokrętłem znajdującym się z tyłu
głowicy. Oczywiście w głowicę są wbudowane także filtry UV i IR..

Głowica ta była przystosowana do pracy z innym powiększalnikiem
(niestety, nie wiem z jakim), na co wskazują widoczne na zdjęciach
nieoryginalne uchwyty w kształcie L. Przypuszczam, że da się ją
dostosować do prawie każdego powiększalnika. Płaszczyzna świecąca ma
wymiar 72x72 mm, a więc sprawdzi się także w formacie 6x7 cm, nie
tylko 6x6, jak w oryginale. W komplecie znajduje się również
oryginalny transformator. Kupujący otrzyma skan oryginalnej instrukcji
w języku angielskim, w formacie PDF.

Nie wysyłam za pobraniem i nie odwołuję ofert. Stan wizualny głowicy
jest bardzo dobry, co widać na zdjęciach; poza kilkoma lekkimi rysami
nic jej nie dolega. Stan techniczny jest idealny, pracuje bez
zastrzeżeń. Wysyłka najchętniej kurierem - koszt około 40 zł, ale może
być również Pocztą Polską, jednak niewiele taniej ze względu na
ciężar.

Zamieściłem kilka zdjęć sprzedawanego egzemplarza.

Sprzedam barwną głowicę filtracyjną Durst M605 Color, od 1 zł BCM