Sprzedam blackberry 8520 bialy nowy

Data: 2011-08-31 14:56:47
Autor: Pendrive
Sprzedam blackberry 8520 bialy nowy
WItam!
Pozwole sobie 'zaspamowac'. Wziałem umowe w play na blackberry, z telefonem bb 8520 bialym. Jako ze posiadam ciut lepszy 8900 to ten sprzedaje, jest w 100% nowy nie uruchamiany (wiekszosc z sprzedawanych na wiadomej stronie bylo uruchomione i jest sprzedawane jako nowe, ja nie mialem potrzeby bawic sie bo znam na wylot).
Sprzedam za 650 zł, + przesylka, nie wystawiam faktury poniewaz kupiony nie na firmę i nie w celu sprzedazy.
kontakt 507-833-006.
Transakcje mozna jakby co sfinalizowac na wiadomym serwisie jak odbiorca sie boi jednak dojdzie wtedy prowizja.

pozdrawiam

P.

Data: 2011-08-31 14:02:10
Autor: Waldek Godel
Dnia Wed, 31 Aug 2011 14:56:47 +0200, Pendrive napisał(a):

Pozwole sobie 'zaspamowac'. Wziałem umowe w play na blackberry, z telefonem bb 8520 bialym. Jako ze posiadam ciut lepszy 8900 to ten

Nie pozwolimy, od tego jest oddzielna grupa. Won buraku na giełdę.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Zrozum ze brandzlowanie sie "pseduo funkcjami multitaskingu" dla

Data: 2011-08-31 15:08:15
Autor: Agata
Sprzedam blackberry 8520 bialy nowy
telefonem bb 8520 bialym. Jako ze posiadam ciut lepszy 8900 to ten

wpłaciłem już 3 tyg temu. Kiedy oddasz kase albo telefon?

Aneta

Data: 2011-08-31 15:30:53
Autor: Pendrive
W dniu 2011-08-31 15:08, Agata pisze:
telefonem bb 8520 bialym. Jako ze posiadam ciut lepszy 8900 to ten

wp�aci�em ju� 3 tyg temu. Kiedy oddasz kase albo telefon?

cos cie nie cipciu nie wyszlo, dzis z salonu odebrany.
P.

Data: 2011-08-31 15:30:01
Autor: Pendrive
W dniu 2011-08-31 15:02, Waldek Godel pisze:
[...]

Wal sie h. Ciekawe skad ja wiedzialem kto napisał posta zanim przeczytalem nadawce...
O odrebnej grupie nie wiedzialem.

Data: 2011-08-31 16:20:07
Autor: Waldek Godel
Dnia Wed, 31 Aug 2011 15:30:01 +0200, Pendrive napisał(a):

Wal sie h. Ciekawe skad ja wiedzialem kto napisał posta zanim

Nie zadziwisz nikogo. Dziwnym zbiegiem okoliczności kultura wszystkich
spamerów jest równie śmieciowa - zawsze muszą zabłysnąć. Ale już sam fakt,
że z jakiegoś powodu myślą (to może za duże słowo), że nie obejmują ich
ogólne zasady świadczy jak bardzo mają zryte.

Poza tym 8520 to muzealny model, ze starym systemem, małą pamięcią, wolnym
procesorem i odbiornikiem tylko 2G który przy obecnej sytuacji powoduje,
że ma się kłopoty z zasięgiem w wielu miejscach. Już samo to powoduje, że
trzeba mieć nieźle zryte, żeby go kupować, zwłaszcza, że za taką samą cenę
jest znacznie nowocześniejszy 9300.
W dodatku jeszcze od chama, buraka i spamera. --
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Kiedy mnie tam trolowanie sie podoba" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski

Data: 2011-09-01 04:34:16
Autor: Q
Sprzedam blackberry 8520 bialy nowy
Poza tym 8520 to muzealny model, ze starym systemem, małą pamięcią, wolnym
procesorem i odbiornikiem tylko 2G który przy obecnej sytuacji powoduje,

Kupil w Play'u, niedawno telefon bez UMTS czy HSDPA/HSUPA?
I jeszcze chce go pchnac na grupie?
Cham i idiota.

Data: 2011-09-01 10:00:06
Autor: Pendrive
[...]

bzdura, tam gdzie jest 3G zawsze jest 2G, zrywac polaczenie moze przy przechodzeniu z 3G na 2G.
Zreszta uzywanie w BB 3G to czysty debilizm, nie przyspieszy to dzialania maila a ogranicza zywotnosc baterii do jednego dnia.
A jak ktos chce z multimediow korzystac to jest do tego celu wifi.

Już samo to powoduje, że
trzeba mieć nieźle zryte, żeby go kupować, zwłaszcza, że za taką samą cenę
jest znacznie nowocześniejszy 9300.

no to moze podaj chodz jeden link gdzie mozna zakupic nowy 9300 za 600 zł.

W dodatku jeszcze od chama, buraka i spamera.

lepiej byc chamem burakiem i spamerem niz grupowym hujem

P.

ps.
telefon juz sprzedany, ogloszenie nieaktualne

Data: 2011-09-01 09:49:44
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 1 Sep 2011 10:00:06 +0200, Pendrive napisał(a):

lepiej byc chamem burakiem i spamerem niz grupowym hujem

Panie Rokicki z Sopotu, naprawdę pan się ładnie przedstawia milionom
słuchaczy. Postawa godna prawdziwego biznesmena. --
Pozdrowienia, Waldek Godel
" A W indows Phone 7 Series nie da sie instalowac softu inaczej niz
Marketplace" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski

Data: 2011-09-01 11:14:56
Autor: Pendrive
W dniu 2011-09-01 10:49, Waldek Godel pisze:
[...]

no i myslisz zes zablysnal wklejajac ogolnie dostepne dane buraku ?

Data: 2011-09-01 10:19:28
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 01 Sep 2011 11:14:56 +0200, Pendrive napisał(a):

no i myslisz zes zablysnal wklejajac ogolnie dostepne dane buraku ?

Nie przejmuj się, twoją sławę ciężko będzie zaćmić:
http://groups.google.com/group/pl.soc.prawo/browse_thread/thread/e29c1b1b4f31ce85/8091ff9023d88c62?q=przemys%C5%82aw+rokicki
http://groups.google.com/group/pl.regionalne.lublin/browse_thread/thread/b20b8dac6c2b079d/160a1413d5dea1f1?q=przemys%C5%82aw+rokicki&lnk=ol&
Jak na 29 lat, to sporej sławy się dorobiłeś, spamerski trollu.

--
Nie pozdrawiam, Waldek Godel
"G1 za 49zł to chyba dobry pomysl.  Tak tez i pomyslalem i kupilem a co" -

Data: 2011-09-01 11:31:11
Autor: Pendrive
W dniu 2011-09-01 11:19, Waldek Godel pisze:
[...]

az tak zdesperowany jestes by wyszukiwac moich postow na usenecie, wsrod twoich klkudziesiecu tys gdybym chcial tez bym znalazl bardzo ciekawe, jednak mam lepsze zajecie buraku.

Data: 2011-09-01 10:32:59
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 01 Sep 2011 11:31:11 +0200, Pendrive napisał(a):

az tak zdesperowany jestes by wyszukiwac moich postow na usenecie, wsrod twoich klkudziesiecu tys gdybym chcial tez bym znalazl bardzo ciekawe, jednak mam lepsze zajecie buraku.

Nie krępuj się, Przemysławie Rokicki, niewychowany spamerze z Sopotu.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"i zrozumiesz iz BT to takie chodzenie pieszo na drugi koniec miasta po

Data: 2011-09-01 11:31:56
Autor: Pendrive
[...]

a najlepsze jest to ze kutas ktory co chwila innych wyzywa od smieci oczekuje szacunku na grupie ..

Data: 2011-09-01 13:11:05
Autor: JoteR
"Waldek Godel" napisał:

Panie Rokicki z Sopotu, naprawdę pan się ładnie przedstawia milionom
słuchaczy. Postawa godna prawdziwego biznesmena.

A, to znowu ten Kotlet Walony? On nie musi się przedstawiać, jego kotletowatość wyłazi z każdego niemal posta.

JoteR

Data: 2011-08-31 15:31:21
Autor: Pendrive
[...]

zreszta trzeba byc debilem by wysylac post na grupie na ktorej pojawia sie cos raz na miesiac

p.

Data: 2011-08-31 18:05:56
Autor: Agata
Sprzedam blackberry 8520 bialy nowy
zreszta trzeba byc debilem by wysylac post na grupie na ktorej pojawia

ostzegam przed oszustem!!!!

Adam (partner Anety)

Data: 2011-09-01 10:01:18
Autor: Pendrive
Sprzedam blackberry 8520 bialy nowy
zreszta trzeba byc debilem by wysylac post na grupie na ktorej pojawia

ostzegam przed oszustem!!!!

OSTRZEGAM PRZED TYM PEDOFILEM, Adam gwalci dzieci ktore przez usenet werbuje Agata!

Data: 2011-09-01 19:28:34
Autor: ToMasz
W dniu 01.09.2011 10:01, Pendrive pisze:
zreszta trzeba byc debilem by wysylac post na grupie na ktorej pojawia

ostzegam przed oszustem!!!!

OSTRZEGAM PRZED TYM PEDOFILEM, Adam gwalci dzieci ktore przez usenet
werbuje Agata!
przepraszam ze nie na temat, ale /adam/agata/andrzej i kto tam jeszcze coś sugeruje, wyraża jakieś oczekiwania, tak formułuje wypowiedzi ze można domniemać ze macie jakieś niezałatwione interesy - prawda?
natomiast Ty, znany już z imienia i nazwiska piszesz: (cytuje)
"Adam gwalci dzieci ktore przez usenet
  werbuje Agata!"

Czy zdajesz sobie sprawę ze to jest publiczne oskarżenie? Masz jakieś dowody? JA rozumiem że skopałeś netykietę, złamałeś prawa tej grupy - za to trochę Cię zbesztali  - i teraz jesteś zły, ale pomyśl dwa razy zanim podpiszesz wyrok na siebie....

ToMasz

Data: 2011-09-01 19:30:56
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 01 Sep 2011 19:28:34 +0200, ToMasz napisał(a):

[...]

z tym oczekiwaniem myślenia to pojechałeś.. zajrzyj do linków które
podałem, na conajmniej dwóch grupach jest równie popularny jak skrzyżowanie
Strybyszewskiego z Pszemolem.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2011-09-01 20:35:40
Autor: Krystek
Sprzedam blackberry 8520 bialy nowy
2011-09-01 19:28, ToMasz wysłał(a) wiadomość:
Czy zdajesz sobie sprawę ze to jest publiczne oskarżenie? Masz jakieś
dowody?

Wiesz, równie dobrze mógłby oskarżać o niecne czyny kogoś o nicku Kuba Rozpruwacz, Batman czy innym. Najpierw musiałby ustalić tożsamość tego kogoś i naruszyć dobra osobiste publiczne na grupie.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2011-09-01 19:50:20
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 01 Sep 2011 20:35:40 +0200, Krystek napisał(a):

Wiesz, równie dobrze mógłby oskarżać o niecne czyny kogoś o nicku Kuba Rozpruwacz, Batman czy innym. Najpierw musiałby ustalić tożsamość tego kogoś i naruszyć dobra osobiste publiczne na grupie.

W czym problem? Dobrali się jak w korcu maku - troll Kolina i troll
Przemysław Rokicki z Sopotu

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"PC sa nikomu do niczego nie potrzbne tak jak dzisiaj nikt nie potrzebuje

Data: 2011-09-02 10:37:46
Autor: Pendrive
W dniu 2011-09-01 19:28, ToMasz pisze:
[...]

mam takie dowody jak adam i jego zona ze ja jestem oszustem.

tyle w temacie

Sprzedam blackberry 8520 bialy nowy