Sprzedam crossa 110cc

Data: 2010-12-02 11:27:19
Autor: Malbar
Sprzedam crossa 110cc
Witam tak jak w temacie sprzedam crossa 110cc czytajac kilkadziesiat postów myslałem ze umre ze smiechy czytajac ze do tych crossów (chinskich) nie ma czesci i sa bardzo drogie magneto 400zł <laugh> **poprawa do tych motorów jest bardzo duzo czesci a takie magneto moze kosztowac jakies 40zł.. cross bardzo tanio sprzedam juz za 600zł z mała negocjacja zainteresowani niech pisza na gg 25601739 lub fona 506133169 (nie odpisuje na sms) ;)
w crossie nalezy tylko wymienic karter tania sprawa nie dawno robiłem z nim remont nowy cilinder tłok... bardzo mocny i zrywny nowe koła i naped ;) Ps. moge sie zaminic za jakiegos skuterka czy choppera --

Data: 2010-12-02 12:43:03
Autor: Arni
Sprzedam crossa 110cc
Malbar pisze:
Witam tak jak w temacie sprzedam crossa 110cc czytajac kilkadziesiat postów myslałem ze umre ze smiechy czytajac ze do tych crossów (chinskich) nie ma czesci i sa bardzo drogie

szkoda ze nie umarłes.
A skoro juz zyjesz to moze naucz sie najpierw pisac po polsku?

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2010-12-02 12:30:15
Autor: Malbar
Sprzedam crossa 110cc
Arninapisal

Malbar pisze:
[...]

człowieku spieszyło mi sie i skoro uważasz ze zle cos napisałem to mnie popraw a nie chyba ze nawet nie wiesz co hah :D

Data: 2010-12-02 14:06:50
Autor: Arni
Sprzedam crossa 110cc
Malbar pisze:
Arninapisal

Malbar pisze:
[...]

poza infantylnoscią argumentow nie stosujesz zadnych znaków przestankowych a to są podstawy nauczania na poziomie podstawowym. Nie mam zamiar odrabiac edukacji za Ciebie.
I niech Ci sie nie wydaje ze jestes na jakis durnym forum.

Data: 2010-12-02 13:37:49
Autor: Malbar
Sprzedam crossa 110cc
Arninapisal

Malbar pisze:
Arninapisal

Malbar pisze:
[...]

A gdzie tam nawet tak mi sie nie zdawało ale jezeli chcesz mnie pouczac to sam sie doucz interpunkcja przed "że" stawia sie przecinek.. --

Data: 2010-12-02 15:28:05
Autor: Jacot
Sprzedam crossa 110cc
Arni, ja przepraszam i w ogole wycofuje wszystko...
To, ze te popluczyny naszego "wymiaru edukacji" trafiaja jednak niemal
wylacznie przez sikacza to jednak jest smutna prawidlowosc.
Zrup cos;)  Upadek cywilizacji jest juz przesadzony ale mozna probowac
ocalic choc jakies enklawy...

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2010-12-02 16:34:41
Autor: Bartlomiej Kacprzak
Sprzedam crossa 110cc

Uzytkownik "Jacot" <jacot@meostrada.pl> napisal w wiadomosci news:evaff6tkurq1j2125stpdhrdu34o83qpj74ax.com...
[...]
Po co?
Zeby glupota sie odrodzila?
Niech rzadza mrowki.

Bartek
Niebieska9'99
Ave1,8
EL

Data: 2010-12-02 15:46:51
Autor: KJ Siła Słów
Sprzedam crossa 110cc
W dniu 2010-12-02 12:27, Malbar pisze:
cross bardzo tanio sprzedam juz za 600zł z mała
negocjacja zainteresowani niech pisza na gg 25601739 lub fona 506133169
(nie odpisuje na sms) ;)
w crossie nalezy tylko wymienic karter

Nie ma takiej fizycznej mozliwosci zeby cos co sie nadaje do terenu, nie mowiac juz o torze crossowym (co  nazwa cross sugeruje) kosztowalo 600 PLN, no dobra 1000 z remontem karteru.

tania sprawa nie dawno robiłem z
nim remont nowy cilinder tłok... bardzo mocny i zrywny nowe koła i naped
;) Ps. moge sie zaminic za jakiegos skuterka czy choppera

chyba na plakat.

KJ

Data: 2010-12-02 15:02:42
Autor: Malbar
Sprzedam crossa 110cc
KJ Siła Słównapisal

[...]

Zal ludzie super jest to forum motorowe :D

Data: 2010-12-02 18:08:20
Autor: Arni
Sprzedam crossa 110cc
Malbar pisze:

Zal ludzie super jest to forum motorowe :D

a po polsku?

po czyms takim -100 do lansu

Data: 2010-12-02 19:29:58
Autor: Jacot
Sprzedam crossa 110cc
Arni <arni@no.spam.pl> wrote:

Malbar pisze:
Zal ludzie super jest to forum motorowe :D

a po polsku?

Jakim cudem?
--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2010-12-11 14:48:51
Autor: Jackare
Sprzedam crossa 110cc
Użytkownik "Malbar" <lucyfer.13@_NOSPAM_o2.pl> napisał w wiadomości news:a3288b7e6fafb37f7d4893528b50e667$1grupy.scigacz.pl...

Zal ludzie super jest to forum motorowe :D

Napisz jeszcze raz o co Ci chodzi, bo rozmawiasz raczej z dorosłymi ludźmi z których spora część, oprócz tego że jest dorosła w znaczeniu formalnym - osiągnęła już wiek dojrzały.
Nie będe się odwoływać do takich rzeczy jak ilość przejechanych kilometrów na jednośladach czy staż "w siodle" bo w Twoim przypadku mogą to być wartości tak abstrakcyjne jak liczba zwana Ludolfiną czy liczby urojone
Nie jest to też żadne durnowate forum dla młodocianych analfabetów tylko usenet'owa grupa dyskusyjna o nazwie pl.rec.motocykle.
--
Jackare

Sprzedam crossa 110cc