Sprzedam głowicę fotograficzną Manfrotto 808 RC4, nową; od 1 zł BCM

Data: 2010-12-14 23:19:50
Autor: Adam
Sprzedam głowicę fotograficzną Manfrotto 808 RC4, nową; od 1 zł BCM
W dniu 2010-12-10 09:54, Czarek pisze:
Wystawiłem do sprzedaży głowicę fotograficzną Manfrotto 808 RC4.
Głowica jest nowa, w oryginalnym opakowaniu.Możliwa faktura VAT.

http://allegro.pl/show_item.php?item=1362163836

(...)

Zawartość zestawu:

     * głowica z płytką 410PL,
     * pokrętła,
     * instrukcja obsługi,
     * folia ochronna,
     * pudełko.

Czarek

A w ogóle to co za fiut i dlaczego usunął aukcję???

Czarku, czy już pozbyłeś się tego cuda? Kiedyś coś podobnego widziałem bodajże u Qby.

--
Pozdrawiam.

Adam.

Data: 2010-12-15 10:31:33
Autor: Piotr Sz.
Sprzedam głowicę fotograficzną Manfrotto 808 RC4, nową; od 1 zł BCM
A w ogóle to co za fiut i dlaczego usunął aukcję???

A mowilem, ze Qba podpierdoli! ;-)

Piotr Sz.

Sprzedam głowicę fotograficzną Manfrotto 808 RC4, nową; od 1 zł BCM