Sprzedam głowicę fotograficzną Manfrotto 808 RC4, nową, tanio

Data: 2010-12-16 17:35:35
Autor: Mirek
Sprzedam głowicę fotograficzną Manfrotto 808 RC4, nową, tanio

Użytkownik "Czarek" <4x5@gmx.de> napisał w wiadomości news:8fd6d1fb-be55-44c1-9764-e17c19bc81a829g2000yqq.googlegroups.com...
Niestety, cena od 1 zł komuś przeszkadzała i Allegro zdjęło aukcję.
Zatem przedstawiam konkretną ofertę:

sprzedam głowicę fotograficzną Manfrotto 808 RC4. Cena: 370 zł. Jest
to 29 zł taniej niż najtańsza oferta na Allegro. Głowica jest nowa, w
oryginalnym opakowaniu.

Jakoś nie mam do ciebie zaufania. Z tego co widzę  Allegro zdjęło Ci aukcje bo zastosowałeś niedozwoloną klauzulę dotyczącą płatności i zamieściłeś cudze zdjęcia tej głowicy pisząc, ze zastrzegasz sobie prawa autorskie. Nie pisz więc, ze zdjęli Ci aukcję za 1 PLN BCM.
Po czymś takim chyba bym od ciebie nie kupił tej głowicy nawet jak bym potrzebował bo bałbym się, ze jest trefna.

Data: 2010-12-17 14:15:53
Autor: Robert_J
Sprzedam głowicę fotograficzną Manfrotto 808 RC4, nową, tanio
Jakoś nie mam do ciebie zaufania.

On ma nowatorski sposób zdobywania zaufania ;-)))

[...]

Ale ja już mu to sugerowałem, tylko takiemu komuś trudno zrozumieć że sam może być winny. Tacy zawsze uważają że winny jest cały świat wokół i wszędzie wietrzą spisek żydów i masonów ;-)))

Po czymś takim chyba bym od ciebie nie kupił tej głowicy nawet jak bym potrzebował bo bałbym się, ze jest trefna.

Nie tylko Ty ;-)

Sprzedam głowicę fotograficzną Manfrotto 808 RC4, nową, tanio