[Spam] Sprzedam i zadbane auto i nowe wypasione moto :)

Data: 2010-08-03 23:41:58
Autor: marider
[Spam] Sprzedam i zadbane auto i nowe wypasione moto :)
Ello,

jako ze dawno nie spamowalem - sprzedam moje dwa nowe nabytki. Zamanila mi sie nowsza Honda wiec jakby ktos cos chcial zanabyc, to smialo zapraszam na priv. Szczegolowe zdjecia oraz dane kontaktowe sa w ogloszeniach.

http://moto.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=416329

Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn20 + dodatki (na sprzedaz)

Data: 2010-08-04 20:45:26
Autor: Ivam
Użytkownik "marider" <marider_WYTNIJ@go2.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i3a2f4$d7$1@news.net.icm.edu.pl...
Zamanila mi sie nowsza Honda

Znaczy VFR'ka z dwusprzeglowa skrzynia? Bo chyba nowszej nie ma;)

--
pzdr:
Ivam

Data: 2010-08-04 22:23:31
Autor: marider
Ivam pisze:
Użytkownik "marider" <marider_WYTNIJ@go2.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i3a2f4$d7$1@news.net.icm.edu.pl...
Zamanila mi sie nowsza Honda

Znaczy VFR'ka z dwusprzeglowa skrzynia?

A gdzie mi tam V-ka ;) Mialem juz VFR400, polatalem troche VFR 800 i wystarczy ;) Nowy Accord (lub Civic hybryda) wpadl mi w oko wiec reszta idzie pod mlotek. Chyba ze sie cos odwidzi jak poczytam testy "uzyszkodnikow" hehe..

Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn20 + dodatki ( sprzedam )

Data: 2010-08-05 09:42:48
Autor: KJ Siła Słów
marider pisze:
   Nowy Accord (lub Civic hybryda) wpadl mi w oko wiec reszta
idzie pod mlotek.

aaaa.. sprzedac moto zeby kupic auto ?
I to jeszcze Accorda/Civica ?

Chlopie poczekaj od pierwszego deszczu, bo  upal zaburza przeplyw mysli.
:-)

KJ

Data: 2010-08-05 00:28:30
Autor: CzeX
[Spam] Sprzedam i zadbane auto i nowe wypasione moto :)
175-180KM na kole ? Chyba śnisz :)

Sam pełny wydech tyle Ci dał ?? Czy masz jeszcze szereg innych modyfikacji których nie opisałeś ?Proponuje wycieczke na hamownie zobaczysz piękną wartość około 150KM, seryjne R1 z tego rocznika legitymowały się cudowną mocą 148KM http://www.sportrider.com/dyno/146_sportbike_dyno_charts/photo_227.html

PS."Natomiast kto wierzy w mity o 200KM po wstawieniu samych pseudo-sportowych końcówek i "hiper" mocy w innych ogłoszeniach - gratuluję łatwowierności :)" A ja tym, którzy uwierzą w 180KM na kole w seryjnej R1.

Data: 2010-08-05 10:34:01
Autor: marider
CzeX pisze:
175-180KM na kole ? Chyba śnisz :)

Czesiu, no prosze Cie... ;)

[...]

To co wkleiles dotyczy : "2006 Yamaha YZF-R1 LE horsepower dyno chart" zerknij tutaj na porownanie obu modeli (roznica duza):

http://www.motorcycle-usa.com/photogallerys/yam_r1comp.jpg

Polecam tez lekture:
http://www.akrapovic.com/motorcycle-exhaust/products/yamaha/model/yzf-r1-2007/racing-75/

Sa to suche dane bez PC3 a te dopiero dokupilem, jak dostane w lapy to zamontuje i podjade na hamownie zobaczyc ile doskoczy.

PS."Natomiast kto wierzy w mity o 200KM po wstawieniu samych pseudo-sportowych końcówek i "hiper" mocy w innych ogłoszeniach - gratuluję łatwowierności :)" A ja tym, którzy uwierzą w 180KM na kole w seryjnej R1.

Nie seryjnej, seryjna '07 ma ok 156 RWHP a moja jak widzisz ma kilka ladnych dodatkow (w silniku grzebac nie chce bo po co, chyba ze pobawic sie w tuning elektroniczny i ciut zmodernizowac ustawienia ECU tylko kto w Polsce to robi? ;) ).

149,1 RWHP to miala moja poprzednia R1'03 ( http://tinyurl.com/333a2lx ) z pelnym Micron Serpent+PC3+ K&N i Velocity Stacks ktora mierzylem na hamowni chyba z 6 razy w roznych ustawieniach :) Na samej "gornej" koncowce Microna + K&N i velocity stacks miala 143 czy 144KM (w oryginale podaja ok. 136-138 na kole ). Jak ktos chce zobaczyc papier to zapraszam na priv.

Pzdr

PS: A tak na powaznie to moja ex R1'03 ktora teraz cieszy sie Punge jezdzi z dolu lepiej niz moja obecna '07 [na ktora sie skusilem bo wyglad ma fajny] i przynajmniej nie grzeje w dupe czy prawa noge na oryginalnym cat'cie i wydechach ;)
PPS: rekord na hamowni w Bialymstoku to 177 RWHP z GSXR K8 na ukladzie Yoshi GP Evo, jak ktos pobije to 2 przebiegi ma gratis wiec sprobojemy ;)

Data: 2010-08-05 08:57:52
Autor: AZ
On 2010-08-05, marider <marider_WYTNIJ@go2.pl> wrote:

To co wkleiles dotyczy : "2006 Yamaha YZF-R1 LE horsepower dyno chart" zerknij tutaj na porownanie obu modeli (roznica duza):

http://www.motorcycle-usa.com/photogallerys/yam_r1comp.jpg

No nie wiem czy duza, ja widze 8 KM. Naprawde wierzysz ze wrzucenie
wydechu i K&N-a podniesie moc o 20-30 KM? No i to szacowanie "na oko" ;-)
[...]

Ale klamki czy wyswietlacz biegow chyba mocy nie zmieniaja? ;-) No i
Polska to nie Afryka i ludzie jakos stroja sprzety, wiec nie przesadzaj :-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-08-05 11:25:13
Autor: marider
AZ pisze:
On 2010-08-05, marider <marider_WYTNIJ@go2.pl> wrote:
[...]

8KM to duza roznica. Sam "goly" wydech i K&N nie podniesie mocy o 20-30KM, a w zyciu. Poki nie mam PC3 w reku to nie ma co jechac na hamownie. A tak bedzie pomiar i "bez" i "z" bo montaz tego to 15 min roboty i sie zrobi na miejscu tylko jeszcze odpowiednia mape musze dobrac :) Wynik mnie ciekawi (no i moze odzyskam flaszke ktora przegralem w zakladzie z kumplem ktory ma GSXR K7 bo mowilem ze wyciagnie 165 a wyciagnal 171 na samej koncowce Leo Vince i K&Nie hehe).

Ale klamki czy wyswietlacz biegow chyba mocy nie zmieniaja? ;-)

Ano nie ale to naprawde przydatne dodatki sa. Klamki to lepsze wyczucie i hamowanie a DGV pokazuje kiedy ladowac aku trzeba i czy problemow nie ma z ladowaniem - nie wiem jak w RN19 czy RN12 ale padajace w RN09 alternatory to prawie norma- no i wkurza mnie od czasu do czasu szukanie 7-go biegu na trasie a tak problem z glowy ;)

No i Polska to nie Afryka i ludzie jakos stroja sprzety, wiec nie przesadzaj :-)

Szajba buse stroil w Londynie takze ale az tak mi nie odbilo zeby 20 tys zl na ustrojenie sprzeda wywalac ;) A wizualnie to fakt, zostalo R1 w kwiatki pomalowac choc czekam jeszcze na crashpady i moze sie skusze na naciagi lancucha Gilles'a do smaku.. Ale to "wizualne" pierdoly. Grunt to zadbane moto.

Pzdr

Data: 2010-08-05 10:44:00
Autor: marider
CzeX pisze:
175-180KM na kole ? Chyba śnisz :)

Aha, i porownanie z R1'09 jest interesujace:

http://image.sportrider.com/f/17462024/146_0907_07_z+2009_yamaha_YZF-R1+dyno.jpg

oraz porownanie z "potworem" K8:

http://www.racedevelopments.co.uk/images/k8r1vsgsxr.gif

(Fakt, GSXR dol ma mocniejszy i ciagnie jak lokomotywa ale za to heble slabsze no i Suzuki ;) ).

Pzdr