[Spam] Sprzedam i zadbane auto i nowe wypasione moto :)

Data: 2010-08-04 20:45:26
Autor: Ivam
[Spam] Sprzedam i zadbane auto i nowe wypasione moto :)
Użytkownik "marider" <marider_WYTNIJ@go2.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i3a2f4$d7$1@news.net.icm.edu.pl...
Zamanila mi sie nowsza Honda

Znaczy VFR'ka z dwusprzeglowa skrzynia? Bo chyba nowszej nie ma;)

--
pzdr:
Ivam

Data: 2010-08-04 22:23:31
Autor: marider
Ivam pisze:
Użytkownik "marider" <marider_WYTNIJ@go2.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i3a2f4$d7$1@news.net.icm.edu.pl...
Zamanila mi sie nowsza Honda

Znaczy VFR'ka z dwusprzeglowa skrzynia?

A gdzie mi tam V-ka ;) Mialem juz VFR400, polatalem troche VFR 800 i wystarczy ;) Nowy Accord (lub Civic hybryda) wpadl mi w oko wiec reszta idzie pod mlotek. Chyba ze sie cos odwidzi jak poczytam testy "uzyszkodnikow" hehe..

Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn20 + dodatki ( sprzedam )

Data: 2010-08-05 09:42:48
Autor: KJ Siła Słów
marider pisze:
   Nowy Accord (lub Civic hybryda) wpadl mi w oko wiec reszta
idzie pod mlotek.

aaaa.. sprzedac moto zeby kupic auto ?
I to jeszcze Accorda/Civica ?

Chlopie poczekaj od pierwszego deszczu, bo  upal zaburza przeplyw mysli.
:-)

KJ

[Spam] Sprzedam i zadbane auto i nowe wypasione moto :)