Sprzedam lampa rowerowa 2xCREE XP-G 668 lumenw

Data: 2011-04-13 22:10:16
Autor: Pichu
Sprzedam lampa rowerowa 2xCREE XP-G 668 lumenw
Na sprzedaż mam świetną lampkę rowerową przednią własnej produkcji.
Lampa jest oparta o 2 diody Cree XP-G Bin R5 zasilane modułem UP100 z
tego sklepu: ledim. Diody są połączone szeregowo i zasilane z 3
akumulatorów LI-ON o pojemności około 2000mAh każdy. Prąd który idzie
w diody to 0,95A w każdą. Ilość światła jaką produkuje lampa to 668
lumenów minus straty na soczewkach. Realnie może mieć około 600lm.
Jest to bardzo duża ilość światła, która wystarcza do komfortowej
jazdy na 100% mocy przez jakieś 3godziny. Na 65% mocy jest to już
prawie 5h a na 30% ponad 9h natomiast na 10% to już jakieś 30h (gdzie
nawet na 30% mocy jest wystarczająca ilość światła do beztroskiej i
szybkiej jazdy w nocy ponieważ to nadal około 200lm). Lampa jest
odporna na każde warunki atmosferyczne. Nie straszny jej: deszcz,
śnieg ani minusowe temperatury. Działa w każdych warunkach i
przetestowana została przy każdej pogodzie. Dzięki niej mogłem jechać
całą noc na wyprawę z Bydgoszczy do Łeby, nie martwiąc się o światło.
Jak działa i jak wygląda lampa widać na zdjęciach. Nie jest może
piękna ale na za to bardzo funkcjonalna i niezawodna.Lampa posiada 5
trybów działania czyli: 65% / 100% / 30% / 10% / Strobo. Użyte zostały
dwa różne typy soczewek. Pierwsza to OPT-LD-XP-21-10-O 10º a druga to
OPT-LD-XP-21-26-O 26º. Jedna świeci w dal a druga w szerz co daje
bardzo daleki i szeroki strumień światła. Przy jeździe po szosie na
100% mocy kierowcy już z odległości kilometra przełączają ze świateł
drogowych na mijania myśląc, że z naprzeciwka jedzie samochód lub
motocykl. Widziałem już nie raz jadąc do Torunia szosą nr.80 ich
zdziwione miny, że to tylko rower. Tak samo jadąc po szosie na
przykład na 10% mocy można zmusić kierowcę jadącego na światłach
drogowych do zmiany na światła mijania przełączając szybko lampę na
100% mocy. Parametry optyk można sobie obejrzeć tutaj: lediko

W komplecie jest to co widać na zdjęciu, czyli:

- Lampa rowerowa
- Moduł sterownika wraz z włącznikiem
- Pojemnik na akumulatory, mieszczący 3 sztuki
- 5 sztuk akumulatorów LI-ON o pojemności 2000mAh każdy
- Oryginalna ładowarka do akumulatorów LI-ON firmy Ultrafire
- Mocowanie na kierownicę
- Mocowanie pojemnika na akumulatory pod koszyk na bidon
- Okablowanie
- Miernik elektroniczny do sprawdzania napięcia na akumulatorach

Licytacja od 1zł zapraszam na aukcję:

http://allegro.pl/lampa-rowerowa-2xcree-xp-g-668-lumenow-od-1zl-i1561134270..html

Zapraszam, a nuż komuś będzie potrzebna :-)

Sprzedam lampa rowerowa 2xCREE XP-G 668 lumenw