[spam] Sprzedam mju II

Data: 2009-04-10 02:35:48
Autor: auri_chebzie
[spam] Sprzedam mju II
Po prostu kult
Stan idealny
Pokrowiec, pudełko ...
Kolor złoty szampan

Poważnych zainteresowanych proszę o kontakt na priva

Data: 2009-04-10 19:08:28
Autor: Jakub Jewuła
[spam] Sprzedam mju II
Po prostu kult
Stan idealny
Pokrowiec, pudełko ...
Kolor złoty szampan

Poważnych zainteresowanych proszę o kontakt na priva

Kto powazny bedzie pisal do niepowaznego sprzedawcy?

Data: 2009-04-10 19:34:42
Autor: PeKlesyk
[spam] Sprzedam mju II
[...]

Drogi Rzadkobywalcu,

tłumacząc z małopolskiego na nasze Kubie chodzi o to, że Twoja oferta nie zawiera ceny :D

PMK

Data: 2009-04-10 19:39:07
Autor: Jakub Jewuła
[spam] Sprzedam mju II
[...]

Jak to nie zawiera - to przeciez oczywiste, ze "cena jest do ustalenia" ;-)

Data: 2009-04-11 22:40:32
Autor: Marek Dyjor
[spam] Sprzedam mju II
Jakub Jewuła wrote:
[...]

to tylko licytacja od co najmniej 10 000 euro  :)

Data: 2009-04-11 22:48:57
Autor: Rob
[spam] Sprzedam mju II
Marek Dyjor pisze:
to tylko licytacja od co najmniej 10 000 euro  :)

to w takim razie ja swojego mogę opchnąć za 1000 ojro!:>

Data: 2009-04-12 07:39:50
Autor: MAYKY
[spam] Sprzedam mju II
Rob pisze:
Marek Dyjor pisze:
to tylko licytacja od co najmniej 10 000 euro  :)

to w takim razie ja swojego mogę opchnąć za 1000 ojro!:>

psujesz rynek kolego ;-)

wesołych jajek wszystkim ...

Mayky

[spam] Sprzedam mju II