Sprzedam mostek! CZAAAD!

Data: 2011-02-07 03:00:47
Autor: jasiux
Sprzedam mostek! CZAAAD!
Mam super mostek na sprzedaż... idealny do maszyny DH/FR :)

http://allegro.pl/nc-17-mostek-dh-fr-am-okazja-od-1zl-i1450142484.html

Data: 2011-02-07 12:56:09
Autor: kml
Sprzedam mostek! CZAAAD!
Użytkownik "jasiux" <jan.sekara@gmail.com> napisał w wiadomości news:3ca998f7-a5aa-4223-b22f-016e9f759b3by26g2000yqd.googlegroups.com...
Mam super mostek na sprzedaż... idealny do maszyny DH/FR :)

http://allegro.pl/nc-17-mostek-dh-fr-am-okazja-od-1zl-i1450142484.html
=====

DO CKN! Skoro już spamujesz to zachowaj elementarną kulturę i otaguj posta jako [SPAM]

kml
4/10/2010 test Samsung Solid B2100

Data: 2011-02-07 18:39:32
Autor: Wooyek
Sprzedam mostek! CZAAAD!
Mam super mostek na sprzedaż... idealny do maszyny DH/FR :)

Po pierwsze, 70 mm to nie taki idealny do DH/FR... Po drugie, wypadałoby się nauczyć tagować posty: [OG], [SPAM], [allegro] itp. -- Michal "Wooyek" Lalik // wooyek na gmail.com
www.wooyek.pl // www.logologia.pl

Sprzedam mostek! CZAAAD!