"Sprzedam nerkę" [CROSS POST]

Data: 2009-03-12 15:01:18
Autor: Johnson
"Sprzedam nerkę" [CROSS POST]
Koziołek pisze:

Ewentualnie czy mógłby mnie óźniej pozwać za zjedzenie jego nerki?

Nie mógłby cię pozwać, bo to co piszesz świadczy o chorobie, która wyłącza odpowiedzialność.

--
@2009 Johnson
Audiatur et altera pars

Data: 2009-03-12 20:01:13
Autor: Tiber
"Sprzedam nerkę" [CROSS POST]
Johnson, lewak przebrzydły albo prawicowy pacan
w wiadomości gpb4je$cs8$1@inews.gazeta.pl pobredza:

Ewentualnie czy mógłby mnie óźniej pozwać za zjedzenie jego nerki?

Nie mógłby cię pozwać, bo to co piszesz świadczy o chorobie, która
wyłącza odpowiedzialność.

Jakiej niby chorobie? Nerki są niesmaczne?

--
tbr

Data: 2009-03-12 22:56:51
Autor: Aicha
"Sprzedam nerkę" [CROSS POST]
Użytkownik "Tiber" napisał:

> Nie mógłby cię pozwać, bo to co piszesz świadczy o chorobie,
> która wyłącza odpowiedzialność.
Jakiej niby chorobie? Nerki są niesmaczne?

Smaczne, ale niezbyt zdrowe, jak to podroby.

--
Pozdrawiam - Aicha

Data: 2009-03-12 22:11:08
Autor: Tiber
"Sprzedam nerkę" [CROSS POST]
Aicha, lewak przebrzydły albo prawicowy pacan
w wiadomości gpc0ij$rjj$1@inews.gazeta.pl pobredza:

[...]

No to rzeczywiście trzeba być chorym psychicznie żeby się świadomie tak truć :)

--
tbr

Data: 2009-03-12 23:08:10
Autor: HALF&HALF
"Sprzedam nerkę" [CROSS POST]
Użytkownik "Aicha" <blueberry37.nagmailu@to.ja> napisał w wiadomości news:gpc0ij$rjj$1inews.gazeta.pl...
Użytkownik "Tiber" napisał:
Smaczne, ale niezbyt zdrowe, jak to podroby.

Smaczny jest zurek na pluckach.
Podroby maja duzo magnezu.
Proponowalem na jednej z grup ze kupie plucka ale odpisal ze nie moze i tylko nerke a zurek na nerkach to raczej kiepska sprawa... :-)

Data: 2009-03-12 23:25:12
Autor: Aicha
"Sprzedam nerkę" [CROSS POST]
Użytkownik "HALF&HALF" napisał:

> Smaczne, ale niezbyt zdrowe, jak to podroby.
Smaczny jest zurek na pluckach.
Podroby maja duzo magnezu.

.... i cholesterolu.

Proponowalem na jednej z grup ze kupie plucka ale odpisal
ze nie moze i tylko nerke a zurek na nerkach to raczej kiepska
sprawa... :-)

A móżdżku nie chciał sprzedać?
http://f.kuchnia.o2.pl/temat.php?id_p=269

--
Pozdrawiam - Aicha

Data: 2009-03-12 23:31:43
Autor: HALF&HALF
"Sprzedam nerkę" [CROSS POST]

Użytkownik "Aicha" <blueberry37.nagmailu@to.ja> napisał w wiadomości news:gpc27o$5q5$1inews.gazeta.pl...
Użytkownik "HALF&HALF" napisał:
A móżdżku nie chciał sprzedać?
http://f.kuchnia.o2.pl/temat.php?id_p=269

Nie pytalem bo konsumpcja tego to sie lekko brzydze. Z reszta i tak cala ta sprawa mocno szemrana mi sie wydaje...

Data: 2009-03-13 04:21:57
Autor: ant
Użytkownik "Tiber" napisał:
[...]

Żurek z białą kiełbasą też jest dobry :)
Popytaj, moze też chce sprzedać ;)

BP, MSPANC.

Data: 2009-03-15 00:19:42
Autor: HALF&HALF
"Sprzedam nerkę" [CROSS POST]
Żurek z białą kiełbasą też jest dobry :)
Popytaj, moze też chce sprzedać ;)

A skad wiesz ze biala antysemito? :-)

"Sprzedam nerkę" [CROSS POST]