"Sprzedam nerkę" [CROSS POST] - link d o ogłoszenia

Data: 2009-03-12 17:42:42
Autor: Koziołek
"Sprzedam nerkę" [CROSS POST] - link d o ogłoszenia
Żeby nie było wątpliwości: zainspirował mnie ten wątek:
http://groups.google.pl/group/alt.pl.emigracja.londyn/browse_frm/thread/c016cb96ffda097a

Koziołek

Data: 2009-03-12 23:10:00
Autor: HALF&HALF

Użytkownik "Koziołek" <dareczki@XXXXinteria.pl> napisał w wiadomości news:gpbe23$pij$1inews.gazeta.pl...
Żeby nie było wątpliwości: zainspirował mnie ten wątek:
http://groups.google.pl/group/alt.pl.emigracja.londyn/browse_frm/thread/c016cb96ffda097a

Koziołek

W ktorym ja zapoczatkowalem konsumpcyjny zamiar dodam nieskromnie :-)

Data: 2009-03-13 13:15:13
Autor: lukeg

Użytkownik "HALF&HALF" <halfandhalf@onet.eu> napisał w wiadomości news:gpc180$rau$1news.onet.pl...

[...]

A może: http://en.wikibooks.org/wiki/Cookbook:Placenta

"Sprzedam nerkę" [CROSS POST] - link d o ogłoszenia