[spam] Sprzedam parę fajnych części

Data: 2011-07-21 22:50:42
Autor: QRT
[spam] Sprzedam parę fajnych części
Witam,

Raz na parę lat można więc wrzucę na grupę.
Na allegro wrzuciłem na razie drobne części
http://allegro.pl/mostek-fsa-os-99-super-lekki-od-1-zl-i1728409697.html
http://allegro.pl/kierownica-fsa-xc-190-od-1zl-i1729030012.html
http://allegro.pl/sztyca-fsa-sl-250-od-1-zl-i1728408329.html
http://allegro.pl/siodlo-iron-horse-od-1-zl-i1728408664.html

Z pozostałych rzeczy m.in. pozostały mi hamulce hayes strocker carbon,
korba trutativ stylo 3.3, dwa dampery monarch 4.2 jeden nowy drugi
używany, manetki SRAM X.9 trigger, dwie ramy iron horse bootleg 3.0
oby dwie maja uszkodzony tylny wahacz.
Więcej zdjęć i wagi tutaj
https://picasaweb.google.com/QRT300/Czesci?authuser=0&authkey=Gv1sRgCNeYvcrnn53s5wE&feat=directlink

Sprzedaję bo nie jestem w stanie wykorzystać tych części mam już nowy
rower a do zimówki takich szkoda.

Jakby ktoś był zainteresowany to proszę pisac.

Pozdro.
QRT

[spam] Sprzedam parę fajnych części