Sprzedam plecak Tatonka Bison 75L prawie nowy

Data: 2009-06-11 10:14:59
Autor: Grzegorz Grupiński
Sprzedam plecak Tatonka Bison 75L prawie nowy
Data: 2009-06-11 23:37:47
Autor: Andrzej Makarczuk
Sprzedam plecak Tatonka Bison 75L prawie nowy
Grzegorz Grupiński <ggrupinski@interia.pl> w
<b61e272d-1159-40bd-9d55-985690e63946@k38g2000yqh.googlegroups.com>:

co tak tanio?

pozdrawi AM
--
makaraj      Góry są poza dobrem i złem
na

Data: 2009-06-12 22:15:46
Autor: Witek Kaszkin
Sprzedam plecak Tatonka Bison 75L prawie nowy

co tak tanio?

bo używany ;)

W.

Data: 2009-06-13 23:11:21
Autor: bodie kotas
On 2009-06-11 19:14:59 +0200, Grzegorz Grupiński <ggrupinski@interia.pl> said:

mógłbyś coś więcej napisać o tej marce? mnie się ona kojarzy z obozem harcerskim, a domyślam się że to wg Ciebie ekspedycyjny wór
--
Nie Pisz na tego maila - nie sprawdzam tej skrzynki

Data: 2009-06-14 13:24:32
Autor: Grzegorz Grupiński
On 13 Cze, 23:11, bodie kotas <newsl...@gazeta.pl> wrote:
On 2009-06-11 19:14:59 +0200, Grzegorz Grupiński <ggrupin...@interia.pl> said:

> [...]

--
Nie Pisz na tego maila - nie sprawdzam tej skrzynki

No rzeczywiście Tatonka trochę kojarzy się z supermenażkami i takimi
drobiazgami
ale jak widać plecaki tyż robią i to jakie.
Dlaczego chcę się go pozbyć?
Dostałem plecak jako coś w rodzaju prezentu (a dokładnie zostałem nim
obdarzony jako tester). Ten plecak jest po prostu za wielki dla mnie.
To super plecak na 2-3 tygodniowe trekingi gdzie wszystko targasz ze
sobą; mi się coraz rzadziej takie rzeczy zdarzają; chcę go sprzedać i
kupić za tą kasę coś mniejszego ale równie wypaśnego :)
pozdrawiam :)

Data: 2009-06-14 13:25:49
Autor: Grzegorz Grupiński
Sprzedam plecak Tatonka Bison 75L prawie nowy
Na zachętę dla forumowiczów pl.rec.gory mogę dać 10% rabatu od
wylicytowanej ceny :)

Sprzedam plecak Tatonka Bison 75L prawie nowy