[SPAM] Sprzedam pozostalosci po mojej R1.

Data: 2010-09-27 13:53:12
Autor: maverik
[SPAM] Sprzedam pozostalosci po mojej R1.

Użytkownik "Koczis" <xj600sk21@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:7d75.00000761.4ca08006newsgate.onet.pl...
Witam.

Sprzedam swoją Yamaszke(a raczej to co zostalo), a info w aukcji:

Dostała bokiem czy centralnie wjechałeś w auto?

Data: 2010-09-27 14:57:49
Autor: Koczis
Maverik napisal:
Dostała bokiem czy centralnie wjechałeś w auto?

Gosc wylezdzal z lewej strony z posesji. Udezenie bylo pod powiedzmy 45stopniami
w przednie kolo.

Koczis

Data: 2010-09-27 19:48:39
Autor: Inead

"Koczis" <xj600sk21@poczta.onet.pl> wrote in message news:7d75.0000076f.4ca094cdnewsgate.onet.pl...
Maverik napisal:
Dostała bokiem czy centralnie wjechałeś w auto?

Gosc wylezdzal z lewej strony z posesji. Udezenie bylo pod powiedzmy 45stopniami
w przednie kolo.

 I co następna też R1?

BTW: co ci dolegało po tym dzwonie?

Data: 2010-09-27 22:28:22
Autor: Koczis
[SPAM] Sprzedam pozostalosci po mojej R1.
 I co następna też R1?

Oczywista-oczywistosc :)

BTW: co ci dolegało po tym dzwonie?
Bolala noga i po 3 dniach pojawil sie siniak, ktory po 2 dniach zniknal, a tak
to nic-kombinezon Dainese duzo daje :)

Koczis

Data: 2010-09-28 16:05:38
Autor: Bartłomiej Kacprzak

Użytkownik "Koczis" <xj600sk21@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:7d75.0000076f.4ca094cdnewsgate.onet.pl...
Maverik napisal:
Dostała bokiem czy centralnie wjechałeś w auto?

Gosc wylezdzal z lewej strony z posesji. Udezenie bylo pod powiedzmy 45stopniami
w przednie kolo.
Na cholere sprzedajesz? Do jazdy sie jednym kole sie nadaje.

--
Bartek
Niebieska9'99

[SPAM] Sprzedam pozostalosci po mojej R1.