Sprzedam premium sms

Data: 2010-07-14 10:15:17
Autor: wspolna-flaszka.pl
Sprzedam premium sms
Witam!
Mam nadwyżki na koncie na telefonie które mogą przepasc, wiec sprzedam sms premium
w cenie 50% wartosci sms. (czyli jezeli sms kosztuje brutto 30 zl to sprzedam-a raczej wymienie- za 15)
Zainteresowanych prosze pisac na mail przemyslaw.rokicki malpa niesfornazyta.pl
procedura jest prosta, wplata na rachunek 50% wartosci smsa, mail z numerem telefonu i kodem do wpisania i w zwrotnym mailu przesylam to co operator przyslal w zwrtonym smsie. Moga tez byc naturalnie gry itp kupowane przeze mnie dla innego numeru.

pozdrawiam

Data: 2010-07-14 10:45:10
Autor: wspolna-flaszka.pl
Sprzedam premium sms

Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i1js2e$314$1news.onet.pl...
wspolna-flaszka.pl pisze:
[...]

orange. W sumie 610 zł.

pozdrawiam

Data: 2010-07-14 10:51:27
Autor: Liwiusz
Sprzedam premium sms
wspolna-flaszka.pl pisze:

orange. W sumie 610 zł.

  To bardziej Ci sie opłaca przelew SMS - albo sam wykorzystasz na innym numerze, albo spokojnie sprzedaż doładowania 100zł za 70zł na allegro.

--
Liwiusz

Data: 2010-07-14 10:57:14
Autor: wspolna-flaszka.pl
Sprzedam premium sms

Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i1jtqg$84d$2news.onet.pl...
wspolna-flaszka.pl pisze:

orange. W sumie 610 zł.

 To bardziej Ci sie opłaca przelew SMS - albo sam wykorzystasz na innym numerze, albo spokojnie sprzedaż doładowania 100zł za 70zł na allegro.

a mozna doladowac z mixa (firmowego) inny numer w ten sposob ze nie dodaja kwoty doladowania do rachunku ?
Jak to zrobic ?
Co do pfrzelewu sms, nie masz na mysli sms2cash ? Bo tam jest 30 wymienialne na 9 wiec nie za bardzo :).

pozdrawiam

Data: 2010-07-14 11:12:19
Autor: Liwiusz
Sprzedam premium sms
wspolna-flaszka.pl pisze:

[...]

Mam na myśli to:

http://www.orange.pl/portal/map/map/article?id=3030311

Jak to działa w mixie, nie wiem, poczytaj, popytaj...

--
Liwiusz

Data: 2010-07-14 11:21:15
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow2
Sprzedam premium sms
Mam na myśli to:
http://www.orange.pl/portal/map/map/article?id=3030311
Jak to działa w mixie, nie wiem, poczytaj, popytaj...

a ten mix to jest prepaid z cyrografem czy abonament z hamulcem?

Data: 2010-07-14 11:34:03
Autor: wspolna-flaszka.pl
Sprzedam premium sms

Użytkownik <zwyklyklientwieluzwyklychbankow2@op.pl> napisał w wiadomości news:47f6.000005ab.4c3d818bnewsgate.onet.pl...
Mam na myśli to:
http://www.orange.pl/portal/map/map/article?id=3030311
Jak to działa w mixie, nie wiem, poczytaj, popytaj...

a ten mix to jest prepaid z cyrografem czy abonament z hamulcem?

mix optymalny czyli abonament z hamulcem.

widze w regulaminie ze dotyczy to :

1."Przelew SMS" ("Usługa") to usługa promocyjna dostepna dla Uzytkowników korzystajacych z ofert: Orange Music
na karte, Orange Free na karte, Orange Go, Nowe Orange Go, POP, Orange POP, Jedna Idea na Karte, z
zastrzezeniem pkt 24 i 25. W ramach Usługi Uzytkownik sieci Orange moze przeniesc srodki z konta własnego
(Przekazujacy) na konto innego Uzytkownika sieci Orange (Odbiorcy).
2. Przekazujacy moze przelac jednorazowo na konto Odbiorcy kwote od 5 do 200 zł, w zaokragleniu do 1 zł.
Otrzymane srodki Odbiorca moze wykorzystac na połaczenia i inne usługi w Orange oraz do innych sieci.

szkoda bo fajna sprawa i mogli by zarobic sporo na przelewach sms (kazdy kosztuje 0,20 )

Data: 2010-07-14 12:53:50
Autor: zlotowinfo
Sprzedam premium sms
1."Przelew SMS" ("Usługa") to usługa promocyjna dostepna dla Uzytkowników korzystajacych z ofert: Orange Music
na karte, Orange Free na karte, Orange Go, Nowe Orange Go, POP, Orange POP, Jedna Idea na Karte, z
prepaidy oprócz umowy ZETAFON

Data: 2010-07-14 12:58:34
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
Sprzedam premium sms
a czy kolega te premium SMS to sprzedaje jednorazowo
czy będzie częściej? Raz w życiu koledze "mowę odjęło" :)
i nie wykorzystał abonamentu? Czy w ogóle wział abo
ponad potrzeby, bo skusił się telefonem?

Bo teraz nie potrzenuje ale byłbym zainteresowany od września co miesiąc stosunkowo dużą ilością tychże sms-ów premiowych

Data: 2010-07-14 13:25:51
Autor: wspolna-flaszka.pl
Sprzedam premium sms

Użytkownik <zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl> napisał w wiadomości news:47f6.000005bd.4c3d985anewsgate.onet.pl...
[...]

mam kilka abonamentow mix, ale nie wszystkie sa kazdego miesiaca wykorzystywane
co miesiac jest mniejwiecej 300 zł.
Oczywiscie jezeli nie wypala przelewy bo niby jest opcja doladowania z poziomu orange online
i nie w zmianki o dodaniu do rachunku kwoty doladowania jak to mam w przypadku orange dla firm ,
musze przedzwonic na bok.

Jezeli przelewy sms przejda to oferuje doladowanie telefonu orange w cenie 80% :) z teg co widze na stronie oraneg uzytkownik dodatkowo dostaje 20% do wykorzystania na rozmowy i sms w orange.

pozdrawiam

Data: 2010-07-14 13:35:37
Autor: Liwiusz
Sprzedam premium sms
wspolna-flaszka.pl pisze:

Jezeli przelewy sms przejda to oferuje doladowanie telefonu orange w cenie 80% :) z teg co widze na stronie oraneg uzytkownik dodatkowo dostaje 20% do wykorzystania na rozmowy i sms w orange.

   ale chyba nie dostaje tego za przelew SMS (podobnie jak przelew sms nie przedłuża ważności konta), inaczej to byłby po prostu oscylator :)

--
Liwiusz

Data: 2010-07-14 13:45:27
Autor: wspolna-flaszka.pl
Sprzedam premium sms

Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i1k7ea$6gn$1news.onet.pl...
wspolna-flaszka.pl pisze:

[...]

nie wiem.

mam w orange online przy koncie z numerem mix takie cos:

Doładowanie telefonu na kartę z telefonu z rachunkiem
Uzupełnij konto telefonu na kartę lub mix, a osoba której konto zostanie uzupełnione otrzyma dodatkowo 20% kwoty doładowania do wykorzystania na rozmowy i SMS-y w Orange.

przedzwonie do bok i powiem co i jak

Data: 2010-07-14 13:58:42
Autor: dwr
Sprzedam premium sms
UÂżytkownik "Liwiusz"<lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl>  napisaÂł w wiadomoÂści
wspolna-flaszka.pl pisze:

[...]

przedÂłuÂża waÂżnoÂści konta), inaczej to byÂłby po prostu oscylator :)

nie wiem.

mam w orange online przy koncie z numerem mix takie cos:

DoÂładowanie telefonu na kartĂŞ z telefonu z rachunkiem
UzupeÂłnij konto telefonu na kartĂŞ lub mix, a osoba ktĂłrej konto zostanie
uzupeÂłnione otrzyma dodatkowo 20% kwoty doÂładowania do wykorzystania na
rozmowy i SMS-y w Orange.

przedzwonie do bok i powiem co i jak

NIestety to nie dotyczy Przelewu SMS.
80% to trochę drogo.
W zalewie ofert tego typu cena schodzi na Allegro coraz niĹźej.

Data: 2010-07-14 14:38:12
Autor: wspolna-flaszka.pl
Sprzedam premium sms

U?ytkownik "Liwiusz"<lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl>  napisa3 w wiadomo?ci
wspolna-flaszka.pl pisze:

[...]

przed3u?a wa?no?ci konta), inaczej to by3by po prostu oscylator :)

nie wiem.

mam w orange online przy koncie z numerem mix takie cos:

Do3adowanie telefonu na karte z telefonu z rachunkiem
Uzupe3nij konto telefonu na karte lub mix, a osoba której konto zostanie
uzupe3nione otrzyma dodatkowo 20% kwoty do3adowania do wykorzystania na
rozmowy i SMS-y w Orange.

przedzwonie do bok i powiem co i jak

NIestety to nie dotyczy Przelewu SMS.
80% to trochę drogo.
W zalewie ofert tego typu cena schodzi na Allegro coraz niżej.

na allegro doladowanie orange 100 za 90 zl ofert 166.

ale dzwonilem do BOK biznesowego i gosc twierdzi ze nie zna takiej funkcji w ofercie firmowej jak przelew sms,
a opcja doladowanie nie powinno si epojawic w online a jak sie pojawilo i sie doladuje telefon to powinno to byc doliczone do faktury .

Lekka kpina dla mnie bo mija sie z filozofia mixa.

Ale to byl konsultant, wiec moze ktos bardziej kompetentny jest na grupie :-)

poki co premium sms na ten miesiac jest aktualne

jeszcze znalazlem aukcje gdzie gosc pisze ze przelew sms mixa nie dotyczy
http://allegro.pl/item1129995992_doladowanie_przelew_sms_6_zl_orange_6zl_szybko.html

Data: 2010-07-14 14:40:20
Autor: Liwiusz
Sprzedam premium sms
wspolna-flaszka.pl pisze:

Lekka kpina dla mnie bo mija sie z filozofia mixa.

   Właśnie się nie mija z filozofią. Mixa masz zasilić i używać. Inaczej miałbyś telefon za darmo - przelewając swoje kwoty na POPa - na przykład.

--
Liwiusz

Data: 2010-07-14 14:49:40
Autor: wspolna-flaszka.pl
Sprzedam premium sms
Lekka kpina dla mnie bo mija sie z filozofia mixa.

  Właśnie się nie mija z filozofią. Mixa masz zasilić i używać. Inaczej miałbyś telefon za darmo - przelewając swoje kwoty na POPa - na przykład.

mialem na mysli fakt zwiekszania rachunku mimo ograniczenia

Data: 2010-07-14 15:49:21
Autor: dwr
Sprzedam premium sms
W dniu 2010-07-14 14:38, wspolna-flaszka.pl pisze:
UÂżytkownik "dwr"<d-w-r@g-a-z-e-t-a.-u-s-u-n-n.pl>  napisaÂł w wiadomoÂści
W dniu 2010-07-14 13:45, wspolna-flaszka.pl pisze:
[...]

[...]

:-)

poki co premium sms na ten miesiac jest aktualne

jeszcze znalazlem aukcje gdzie gosc pisze ze przelew sms mixa nie dotyczy
http://allegro.pl/item1129995992_doladowanie_przelew_sms_6_zl_orange_6zl_szybko.html

dołądowania orange 100 za 90 ale to nie przelew a normalne.
przelew sms z reguły 70-75% wartości.
np. najtańśze "50" przelewem sms za ok. 35 zł
Można przyjąć przedział 70-80% wartości z naciskiem na ten niższy.
Chcąc szybko sprzedać trzba się tej niższej trzymać.
Zapewne królują dołądowania z Orange Free na Kartę (ja też sprzedałem :)
bo wtedy za ok. 30 zł mamy 6GB transferu.

Data: 2010-07-15 11:38:19
Autor: wspolna-flaszka.pl
Sprzedam premium sms

[...]

można założyc ze stale przez kilkanascie miesiecy :)
napisz do mnie na priv przemyslaw.rokicki@niesfornazyta.pl
to ustalimy sczzegoly.

Data: 2010-07-15 23:24:04
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
Sprzedam premium sms

procedura jest prosta, wplata na rachunek 50% wartosci smsa, mail z numerem telefonu i kodem do wpisania i w zwrotnym mailu przesylam to co operator przyslal w zwrtonym smsie.

wynalazłem na allegro startery Play 5 za 1,80 czyli za 36% wartości.
istnienie takich ofert sprawia, że ofertą przedmówcy będą zainteresowani
co najwyżej ludzie wysyłający SMS-y za 6,10 zł, 10,98zł itd.
natomiast osoby potrzebujące sms-ów za 4,88zł lub 3,66zł wykruszą się

Data: 2010-07-16 17:11:14
Autor: Kotlet mielony
Sprzedam premium sms

Użytkownik <zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl> napisał w wiadomości news:47f6.00000674.4c3f7c74newsgate.onet.pl...

[...]

mnie raczej interesuja osoby chcacy wysylac smsy w gornych granicach, nie bede wklepywac kilkadziesiat smsow miesiecznie :)

--
http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl/ - rewelacja !
http://programdofakturowania.info.pl/

Sprzedam premium sms