Sprzedam premium sms

Data: 2010-07-15 23:24:04
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
Sprzedam premium sms

procedura jest prosta, wplata na rachunek 50% wartosci smsa, mail z numerem telefonu i kodem do wpisania i w zwrotnym mailu przesylam to co operator przyslal w zwrtonym smsie.

wynalazłem na allegro startery Play 5 za 1,80 czyli za 36% wartości.
istnienie takich ofert sprawia, że ofertą przedmówcy będą zainteresowani
co najwyżej ludzie wysyłający SMS-y za 6,10 zł, 10,98zł itd.
natomiast osoby potrzebujące sms-ów za 4,88zł lub 3,66zł wykruszą się

Data: 2010-07-16 17:11:14
Autor: Kotlet mielony
Sprzedam premium sms

Użytkownik <zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl> napisał w wiadomości news:47f6.00000674.4c3f7c74newsgate.onet.pl...

[...]

mnie raczej interesuja osoby chcacy wysylac smsy w gornych granicach, nie bede wklepywac kilkadziesiat smsow miesiecznie :)

--
http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl/ - rewelacja !
http://programdofakturowania.info.pl/

Sprzedam premium sms