Sprzedam program inwestycyjny Multi PIN Aegon za 80% wartości

Data: 2009-08-05 12:06:29
Autor: Flyte
Sprzedam program inwestycyjny Multi PIN Aegon za 80% wartości
Lepiej powiedz co Cie podkusilo zeby toto kupic.

Flyte

Data: 2009-08-05 12:12:06
Autor: Leszek
Flyte pisze:
Lepiej powiedz co Cie podkusilo zeby toto kupic.

Flyte

Na tym z pewnością ktoś zarobi (2 pierwsze składki wpłaciłem w szczycie hossy i mimo opłat i fatalnej koniunktury strata jest niewielka). Chcę sprzedać, bo skrócił mi się horyzont czasowy myślenia o przyszłości.

Sprzedam program inwestycyjny Multi PIN Aegon za 80% wartości