[SPAM] Sprzedam ramę MTB damską

Data: 2016-09-28 19:11:11
Autor: PeJot
[SPAM] Sprzedam ramę MTB damską
Czołem. Córka zrobiła mi na złość i *wyrosła* z 16" ramy damskiej Accent   Parana, kolor biało-czerwony. Prostego linka do wyglądu ramy nie podam, bo niedawno ten model wyleciał z oferty Accenta, ale jak ktoś zainteresowany, znajdzie gdzie indziej. Rama używana okazjonalnie kilka sezonów, stąd drobne odpryski lakieru. Jeśli ktoś zainteresowany, proszę o informację tutaj, spróbuję porobić i podesłać na priv jakieś foty. Rower córki jest jeszcze w całości, ale jeżeli ktoś będzie zainteresowany ramą to ją zdemontuję. Najchętniej wymieniłbym się na taki sam model ale 17.5", ale zapewne skończy się na całkiem innym modelu.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

[SPAM] Sprzedam ramę MTB damską