Sprzedam rower na ramie trek 4500 18'

Data: 2010-01-21 18:58:40
Autor: SN .. AP
Sprzedam rower na ramie trek 4500 18'
Hej
Sprzedam rower na ramie trek 4500
 http://tinyurl.com/ybdjhyx
Opis:
Rama 18 cali min wzrost 160 max wzrost 182. Dosc niska glowka ramy przez co rama nadaje sie do maratonow (nie meczysz sie tak).
Rama na ktora dawali wieczysta gwarancje w czasie kiedy ja sprzedawali. Rama nie ma wgniecen ale jest porysowana/poobcierana.
Lekkie kola mavic x221 i x222 na piascie przod cannondale i tyl shimano lx.
Przerzutki przod LX, tyl DEORE.
Nowy amortyzator przedni - ladnie chodzi nie jest twardy i ma ustawianie twardosci.
Mostek accent 4 srubkowy, kierownica ART MTB, klamki wszystko w miare lekkie i solidne. Gratis licznik TREK Q6.
Opony kevlar continetal escape pro 2.10 + lekkie detki maxxis presta.
Sztyca 400mm zoom pancerna i dosc ciezka. Bardzo wygodne siodelko Merida Mike z dziura wentylacyjna na srodku.
Moga byc zwykle pedaly platformowe zamiast spd shimano 520 jak ktos butow specjalnych nie ma.
Gratis zapasowy dobry lancuch i olej do lancucha. : ]
Odbior raczej osobisty bo u mnie nie ma kurierow jest tylko poczta polska a ja za bardzo nie chce wysylac bo moga cos rozwalic.
(juz kupowalem ramy rowerowe przez poczte i 1 na 3 przyszla wgniecona.)
Miejscowość Białogard. Cena 888 zl : )

Data: 2010-01-21 23:23:00
Autor: Piotrek
Sprzedam rower na ramie trek 4500 18'

Użytkownik "SN .. AP" <mgggrg@jadamspam.pl> napisał w wiadomości news:hja4kp$s0o$1inews.gazeta.pl...
Hej
[...]

Z ciekawosci - ta przezutka z tylu, wszystko z nia halo? Bo jakos mi dziwnie wyglada..

Data: 2010-01-21 23:44:15
Autor: SN .. AP
Sprzedam rower na ramie trek 4500 18'
Z ciekawosci - ta przezutka z tylu, wszystko z nia halo? Bo jakos mi dziwnie wyglada..
Ok jest tylko łańcuch nie jest założony na żadną zębatkę z przodu dlatego tak do góry poszła przerzutka.

Przy okazji dodam ze przerzutki to gripshifty shimano 3x8 a korba i v-brake też shimano.

Sprzedam rower na ramie trek 4500 18'