[OG] Sprzedam rower trekkinowo-miejski z Nexusem

Data: 2009-04-04 16:38:25
Autor: Wooyek
[OG] Sprzedam rower trekkinowo-miejski z Nexusem
www.allegro.wooyek.pl

W skrócie: rower trekkingowy, bardzo dobry też na miasto, z 8-biegowym Nexusem i fajnym osprzętem. Polecam :)

Data: 2009-04-06 21:53:40
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-04-04, Wooyek <wooyek@epf.pl> wrote:
www.allegro.wooyek.pl

W skrócie: rower trekkingowy, bardzo dobry też na miasto, z 8-biegowym Nexusem i fajnym osprzętem. Polecam :)

Idea trekkinga się nie spodobała?

Data: 2009-04-08 11:28:19
Autor: Wooyek
[OG] Sprzedam rower trekkinowo-miejski z Nexusem
> W skrócie: rower trekkingowy, bardzo dobry też na miasto, z
> 8-biegowym Nexusem i fajnym osprzętem. Polecam :)

Idea trekkinga się nie spodobała?

Hmm... I tak, i nie.

Z jednej strony super, bo wygodnie, praktycznie, efektywnie i generalnie szybko.

Ale z drugiej strony moja natura każe mi skręcać w każdą wąską ścieżkę, jaka się znajdzie w lesie - a asfalty i szutry to tylko konieczne, nudne "dojazdówki" ;)

Poza tym chciałbym poszukać czegoś z duszą - albo starego, klasycznego MTB albo jakiejś ciekawej szosówki (tak czy siak, na pewno na ramie Cr-Mo i z "kultowymi" częściami ;)). A na to potrzebna jest kasa...

[OG] Sprzedam rower trekkinowo-miejski z Nexusem