[SPAM] [ALLEGRO] Sprzedam rowerek - wybryk natury ;)

Data: 2010-06-10 09:29:35
Autor: Bohun
[SPAM] [ALLEGRO] Sprzedam rowerek - wybryk natury ;)
Data: 2010-06-10 18:34:34
Autor: wojek
[SPAM] [ALLEGRO] Sprzedam rowerek - wybryk natury ;)
Bohun pisze:
http://allegro.pl/show_item.php?item=1074476301

Ostatnio była dyskusja, że sprzęt rowerowy na allegro nie przekracza 600km przebiegu ;).

Ile waży ten rowerek, wygląda na niewiele.

pozdr.
w.

Data: 2010-06-10 09:44:29
Autor: Bohun
On 10 Cze, 18:34, wojek <n...@drzewo.pl> wrote:
Ostatnio była dyskusja, że sprzęt rowerowy na allegro nie przekracza
600km przebiegu ;).
Ile waży ten rowerek, wygląda na niewiele.

Co racja to racja.. ale nie napisałem że od dziadka co do kościoła
jeździł ;) po ramie dosyć łatwo ocenić ile przejechała lub jak długo
stała w garażu.. no chyba że odmalowana została jak moja.
waży niewiele, ale ważyć go nie ważyłem, dopiszę tą informację jak
tylko dorwę się do wagi

Data: 2010-06-11 22:58:07
Autor: Ryszard Mikke
Bohun <antekkowalczyk@gmail.com> napisał(a):
On 10 Cze, 18:34, wojek <n...@drzewo.pl> wrote:
> Ostatnio by=B3a dyskusja, =BFe sprz=EAt rowerowy na allegro nie przekracz=
> 600km przebiegu ;).
> Ile wa=BFy ten rowerek, wygl=B1da na niewiele.

Co racja to racja.. ale nie napisa=B3em =BFe od dziadka co do ko=B6cio=B3a
je=BCdzi=B3 ;) po ramie dosy=E6 =B3atwo oceni=E6 ile przejecha=B3a lub jak =
d=B3ugo
sta=B3a w gara=BFu.. no chyba =BFe odmalowana zosta=B3a jak moja.
wa=BFy niewiele, ale wa=BFy=E6 go nie wa=BFy=B3em, dopisz=EA t=B1 informacj=
=EA jak
tylko dorw=EA si=EA do wagi

Hint: weterynarze miewają wagi dla psów, może nie za dokładne (0.1kg),
ale do orientacji wystarcza.

rmikke

Data: 2010-06-15 13:17:01
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2010-06-10 18:34, wojek pisze:

http://allegro.pl/show_item.php?item=1074476301
Ostatnio była dyskusja, że sprzęt rowerowy na allegro nie przekracza
600km przebiegu ;).

Ja się pozwolę bezczelnie ze spamem podpiąć.

Szosa CBT Italia - na Campagnolo Mirage/Veloce.
Rower to wersja dla homofobów - prewencyjnie bez pedałów. Jak sprzedawałem raz coś z pedałami łącznie, z "dowcipnym" opisem, to źle to się skończyło ...

Naprawa skuterĂłw i motocykli MOTOPOWER http://www.motopower.pl/
Części do skuterĂłw   Kaski z homologacją   Części do motocykli

Data: 2010-06-10 19:27:00
Autor: PeJot
Bohun pisze:
http://allegro.pl/show_item.php?item=1074476301

Pytanie: czy tego rodzaju widelce mają jakąś specjalną geometrię ? Wygląda on na wyższy niż standardowy.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2010-06-10 20:40:50
Autor: Mariusz
[SPAM] [ALLEGRO] Sprzedam rowerek - wybryk natury ;)
ale patrzac po zdjeciach to oponki chyba zle zalozone?

Uzytkownik "Bohun" <antekkowalczyk@gmail.com> napisal w wiadomosci

Data: 2010-06-10 20:43:26
Autor: Mariusz
[SPAM] [ALLEGRO] Sprzedam rowerek - wybryk natury ;)
Sorry - moze i nie ;)

Data: 2010-06-10 20:48:36
Autor: Mariusz
[SPAM] [ALLEGRO] Sprzedam rowerek - wybryk natury ;)
Schwalbe Big Apple tak ma w wewnetrznej czesci bieznika - sam jezdze czasami
na 700 terra criuser i to mnie zmylilo...

Uzytkownik "Mariusz" <mm_stat@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci
Sorry - moze i nie ;)

Data: 2010-06-11 19:24:40
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
[SPAM] [ALLEGRO] Sprzedam rowerek - wybryk natury ;) [ot]
Mariusz bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
ale patrzac po zdjeciach to oponki chyba zle zalozone?

Uzytkownik "Bohun" <antekkowalczyk@gmail.com> napisal w wiadomosci
http://allegro.pl/show_item.php?item=1074476301

Kurna, gościu, książki też czytasz od dołu do góry?

Data: 2010-06-12 10:11:41
Autor: Mariusz
[SPAM] [ALLEGRO] Sprzedam rowerek - wybryk natury ;) [ot]
Przyznałem się do błędu 3 minuty później.
Ty odpisałeś dobę później.
Kurna, gościu, książki też kończysz czytać po pierwszym wersie?
Czy zwyczajnie chciałeś się przyp.....lić?

Data: 2010-06-12 10:37:14
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
[SPAM] [ALLEGRO] Sprzedam rowerek - wybryk natury ;) [ot]
Mariusz bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
Przyznałem się do błędu 3 minuty później.
Ty odpisałeś dobę później.

Przyczepiłem się cytowania, a nie opon. Stąd "[ot]" w temacie.

[SPAM] [ALLEGRO] Sprzedam rowerek - wybryk natury ;)