Sprzedam siec w Katowicach

Data: 2011-01-24 06:01:48
Autor: Siec Katowice
Sprzedam siec w Katowicach
Witam,
Sprzedam sieć zbudowaną od podstaw przeze mnie, działającą od kilku
lat na obszarze południowych dzielnic Katowic. Sieć przynosi dochody,
interes jest naprawdę rozwojowy i przy dobrej organizacji może się
bardzo szybko zwrócić. Nie jest to moją główną działalnością i dlatego
nie robiłem tego na większa skalę (brak akcji marketingowych -
plakaty, ogłoszenia).
Około 120 użytkowników - umowy na czas nieokreślony (60% 2,4 Ghz, 13 %
5 Ghz - rozwijane stosunkowo od niedawna - kilka miesięcy, reszta
kabel). 6 stacji bazowych. 4 Mosty na 5 Ghz (1 na Mikrotiku 3 na
Cisco). 7 nadajników 2,4 Ghz (5 Cisco, 2 Mikrotiki), 2 nadajniki 5 Ghz
(Mikrotiki). Wykorzystane Cisco to 1200, jeden 1100 (na stanie
zapasowe apeki cisco), Mikrotiki RB600 oraz RB433. Dobre anteny bazowe
TetraAnt oraz Cyberbajt. Klienci 5 Ghz - Mikrotiki, 2,4 Ghz BlackBoxy
+ Netusy. Łatwa możliwość rozbudowy. Sprzęt bezawaryjny, wszystko
działa bez najmniejszych problemów.
Możliwość skorzystania z przyłącza światłowodowego i dostępu do łącza
w bardzo atrakcyjnej cenie. Lecz nie jest to wymóg - brak podpisanej
umowy z providerem na określony czas.
Sieć jest w bardzo atrakcyjnym miejscu (w zasięgu 4 południowe
dzielnice Katowic + troche centrum), ma mała konkurencje (domki
jednorodzinne - brak UPC).
Jestem vatowcem, powód sprzedaży - wyjazd za granice. Zainteresowanych
proszę o kontakt i propozycje ceny.

Tel. +48 514 800 883
e-mail: siec.katowice@gmail.com

Pozdrawiam