Sprzedam skafander BARE suchy

Data: 2014-01-17 12:57:50
Autor: ptadeusz1959
Sprzedam skafander BARE suchy
Witam i pozdrawiam wszystkich. Jestem tutaj zupełnie nowy, przepraszam więc za ewentualne "przekroczenie granic". Mam do sprzedania "suchy" skafander firmy BARE, typ TRILAM HD TECH DRY rozmiar S, buty rozmiar M. Skafander jest bardzo mało używany (trzy nurkowania) - nie uszkodzony, nie przedziurawiony i nie naprawiany, praktycznie nowy. Posiada:
- zamek podwójny z przodu
- wklejone pierścienie, rękawice z pierścieniami
- wąż zasilający
W komplecie dołączam - płetwy gumowe (żółte) ze sprężynami(rozmiar XL), docieplacz BARE (czyściutki, rozmiar S), szelki (nie używane), ocieplacze do rękawic, talk i wosk do zamka. W całym tym zestawie jego właścicielka nurkowała, ale pomimo docieplacza, dziewczynie było po prostu bardzo za zimno.
Cena - 3000 zł (do ewentualnej negocjacji). Mój mail- tadeuszp59@wp.pl,  lub telefon kontaktowy w razie pytań - 601-936-060. Komplet wysyłam w paczce, lub odbiór w Bydgoszczy.

Sprzedam skafander BARE suchy