Sprzedam spodenki Milo Nagev Short M

Data: 2009-07-04 09:43:40
Autor: mateusz.tomczyk
Sprzedam spodenki Milo Nagev Short M
Stan: Nieużywany
Kolor: Popielaty
Materiał: Supplex

CENA: 70zł  (sklep ok. 120zł)

http://www.weld.pl/foto/m_1236713892.jpg
Na zdjęciu jest model koloru Piasek ja oferuje kolor Popielaty.
Dla zainteresowanych dodatkowe zdjęcia. Mogę wystawić na allegro.

Data: 2009-07-07 00:54:12
Autor: Jan
mateusz.tomczyk pisze:
[...]

Witam,

Mam pytania związane z kupnem w/wym efektownych spodenek:

1) Ile razy używane?
2) Jeśli używane, czy wyprane?

I dalej - jeśli prane - w jakim proszku?

Janek

Data: 2009-07-07 03:00:24
Autor: mateusz.tomczyk
On 7 Lip, 00:54, Jan <j.kowalczykow...@hotmail.com> wrote:
mateusz.tomczyk pisze:

> [...]

1) Ile razy używane?
2) Jeśli używane, czy wyprane?

I dalej - jeśli prane - w jakim proszku?

Nie używane bo za małe więc i nie prane.
Jak jesteś zainteresowany to pisz na mt_90@wp.pl ... nie będziemy na
grópie handlować... nie wiedziałem że tak nie można.

Data: 2009-07-07 05:38:25
Autor: mateusz.tomczyk
mateusz.tomczyk pisze:

> [...]

1) Ile razy używane?
2) Jeśli używane, czy wyprane?

I dalej - jeśli prane - w jakim proszku?

Proszę się ze mną skontaktować przez maila, mam problemy z wysłaniem
maila do Pana.

Sprzedam spodenki Milo Nagev Short M