Sprzedam spodnie Gore Fusion

Data: 2009-12-04 08:17:56
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
Sprzedam spodnie Gore Fusion
Witajcie,

Stalo sie - kupilem spodnie w nieco zlym rozmiarze, pozniej nie moglem
sie zdecydowac, czy warto zatrzymac i zaczekac az schudne, w koncu
minal miesiac w czasie ktorego moglem zwrocic, a ja zdecydowalem sie
kupic rozmiar wieksze.

Przez co mam na sprzedaz spodnie firmy Gore, model Fusion, kupiony
poltora miesiaca temu, uzywany ok. 5 razy, w tym 3 razy w deszczu -
sprawdzily sie wysmienicie. Nie sa uszkodzone w zadnym miejscu.

Link do strony producenta: http://www.gorebikewear.co.uk/remote/Satellite/PROD_TFUSIP?landingid=1212722558049O

Dolaczam dowod zakupu z wiggle.co.uk.

Proponowana przeze mnie cena to 500 PLN. Pierwszy z brzegu link z
google'a sprzedaje je za 670:

http://www.zuchlinski-sklep.com.pl/index.php?products=product&prod_id=391&PHPSESSID=744d120ce5c3876b8660115c6192bd7e

Preferowany odbior osobisty w Wawie, ale oczywiscie moge wyslac
paczka. Jesli ktos jest zainteresowany, to prosze o kontakt -
frank.castle0407 malpa googlemail.com

Marcepan

Data: 2009-12-04 08:21:35
Autor: frank.castle0407@googlemail.com