Sprzedam sprężarkę GERA - market

Data: 2011-03-07 09:20:06
Autor: Karol Susicki [DIVEZONE.PL]
Sprzedam sprężarkę GERA - market
Witam!

Sprzedam swoją prywatną sprężarkę GERA. Kupiłem Coltri MCH16 i teraz ta nie jest mi potrzebna. Stała sobie jako zapasowa ale nie używam jej wcale więc niech idzie w dobre ręce.

Wersja ulepszona czyli dwa duże filtry pionowe w których niedawno wymieniałem wkład ale dla kupującego dorzucę kilka kilogramów węgla, żeby mógł sobie wymienić sam. Olej ma 60h przepracowane.

Sprężarka wyposażona w licznik motogodzin.

Cena atrakcyjna 4000,00 już bez negocjacji :) niech służy nowemu nabywcy...

Sprzedam sprężarkę GERA - market