[Market] Sprzedam suchy Equesa "Wrakowy"

Data: 2010-07-01 07:47:32
Autor: krzysiek@dive-bear.pl
[Market] Sprzedam suchy Equesa "Wrakowy"
Jak w temacie.Jest to model skafander stwożony wedle wskazówek Łukasza Piórewicza Skafander praktycznie nowy po jaki¶ 10 nurkach , sprzedaję ponieważ nie wyszło szycie na miarę i jest na mnie poprostu za duży. Jest to skafander wykonany z dwóch materiałów Cordura /Nylon. Cordura w miejscach narażonych na uszkodzenia, wewnętrzna strona rękawów pas i tył nogawek nylon.Skafander ma wklejone pierscienie i dwie duże kieszenie. Zamek z tyłu , przykryty patk± która chroni go i maskuje idealnie zawory si-
techa,szelki buty gumowe typowe equesa.Teraz trochę wymiarów tak orientacyjnie,bo wiadomo trzeba było by przymierzyć. Wymiary brałem z skafandra bo moje i tak nic nie pomog± bo jest poprostu duuużo za duży.
Klata ok. 75 cm
pas ok 63cm
od podeszwy do kroku 90cm
od pachy do końca pier¶cienia 78
but 45
Zdjęcia  dla zainteresowanych na maila
cena nowego 4800 PLN ja chcę jedyne 3300 PLN
Pytania:
krzysiek@dive-bear.pl
888 373 833

--

[Market] Sprzedam suchy Equesa "Wrakowy"