Sprzedam swoją żółtaczkę.

Data: 2012-04-23 08:41:46
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Sprzedam swoją żółtaczkę.
Monster napisał(a):
http://allegro.pl/show_item.php?item=2296530917

Ty, ale on ma ujebany wahacz z jednej strony.

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2012-04-23 09:04:43
Autor: Roman Niewiarowski
Sprzedam swoją żółtaczkę.

Ty, ale on ma ujebany wahacz z jednej strony.

Przeciez i tak bys nie kupil zoltaczki bo z zoltaczka nie moglbys sprzedawac swojej krwi do korporacji farmaceutycznych!

pozdr
newrom
--
RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html

Data: 2012-04-23 13:10:36
Autor: amos
Sprzedam swoj± ¿ó³taczkê.
On 23 Kwi, 08:41, Kamil Nowak 'Amil' <tu_n...@riders.pl> wrote:

Ty, ale on ma ujebany wahacz z jednej strony.
Nie wspominajac, ze nie podal nawet ile to idzie.
Bez sensu. I kto to kupi?

--
amos

Data: 2012-04-23 15:46:54
Autor: Monster
Sprzedam swoją żółtaczkę.
Monster napisał(a):
http://allegro.pl/show_item.php?item=2296530917

Ty, ale on ma ujebany wahacz z jednej strony.

Jak dla Ciebie powinien być normalny,nie widziałem podwójnych w Ikarusach.

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-04-23 12:36:40
Autor: siinski
Sprzedam swoj± ¿ó³taczkê.
On 23 Kwi, 15:46, Monster <al...@op.pl> wrote:
W dniu 2012-04-23 08:41, Kamil Nowak 'Amil' pisze:> Monster napisa³(a):

> Ty, ale on ma ujebany wahacz z jednej strony.

Jak dla Ciebie powinien byæ normalny,nie widzia³em podwójnych w Ikarusach.

--
Tomek
BMW R1100S

Tomek a tak z czystej ciekawo¶ci co to jest za czujnik z kablem przy
tylnim kole,przy kardanie?Pytam bo w moim GS-ie ( te¿ bez ABS-u ) nic
tam nie ma.
Pozdroo

Data: 2012-04-23 22:36:51
Autor: Kuczu
Sprzedam swoją żółtaczkę.
W dniu 2012-04-23 21:36, siinski pisze:

Tomek a tak z czystej ciekawości co to jest za czujnik z kablem przy
tylnim kole,przy kardanie?Pytam bo w moim GS-ie ( też bez ABS-u ) nic
tam nie ma.

czujnik predkosci ?

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2012-04-23 22:47:33
Autor: Monster
Sprzedam swoją żółtaczkę.
W dniu 2012-04-23 22:36, Kuczu pisze:
[...]

Aż sprawdziłem bo zapomniałem co to było:
PULSE GENERATOR, SPEEDOMETER.
Do ABSu  szedÅ‚ drugi,coÅ› mi siÄ™ przypomina z poprzedniej sztuki.
W tej mimo że bez,a laga ma uchwyt czujnika.
--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-04-23 22:52:28
Autor: Kuczu
Sprzedam swoją żółtaczkę.
W dniu 2012-04-23 22:47, Monster pisze:

Aż sprawdziłem bo zapomniałem co to było:
PULSE GENERATOR, SPEEDOMETER.

wiedzialem :)

Do ABSu szedł drugi,coś mi się przypomina z poprzedniej sztuki.
W tej mimo że bez,a laga ma uchwyt czujnika.

Taniosc, po co robic rozne lagi jesli mozna zastosowac jeden typ. Pamietam jak Duc robil 600ss i 750 ss przy czym oba mialy to samo zawieszenie ale 600 mialo jedna tarcze i gotowe mocowanie na drugi zacisk.

Data: 2012-04-23 23:03:27
Autor: Monster
Sprzedam swoją żółtaczkę.
W dniu 2012-04-23 22:52, Kuczu pisze:
[...]

W Ducacie była większa unifikacja,niż w BMW,a sporo 750ss miało też jedną tarczę.

--
Tomek
BMW R1100S

Sprzedam swoją żółtaczkę.