Sprzedam wyposażenie ciemni - hi-end:)

Data: 2009-04-05 09:25:07
Autor: koszowski.bartosz
Sprzedam wyposażenie ciemni - hi-end:)
Witam po mojej długiej nieobecności na grupie!!

Tak się porobiło, że niestety muszę się rozstać z moim gromadzonym
przez kilka lat z wielkim zaangażowaniem sprzętem ciemniowym. Nie mam
w tej chwili gdzie urządzić na stałe pomieszczenia ciemniowego, a
rozkładanie tego wszystkiego za każdym razem i sprzątanie nie jest dla
mnie niczym szczególnie zachęcającym.

Wobec powyższego postanawiam sprzedać cały ten zapas moich zabawek:)
Najchętniej całość (mogę wtedy zaproponować duży upust), ale istnieje
też możliwość zakupu pojedynczych elementów. Myślę, że warto, bo
sprzęt jest naprawdę najwyższej klasy i wszystko w bardzo dobrym
stanie technicznym.

Jeśli ktoś  jest więc zainteresowany zakupem kompletnej ciemni, to
proszę o kontakt. Sercem zestawu jest piękny powiększalnik Durst M805
z kolorową a głowicą, zasilaczem i obiektywami el-nikkor i rodenstock..
Sprowadzałem go kiedyś za ciężkie pieniądze. Nie napracował się wiele,
więc stan jest bardzo dobry. Format od małego obrazka do średniego
formatu z 6x9cm włącznie.

Mam tez całą masę papierów, są wywoływacze, tonery. Zegar ciemniowy
(najwyższy model JOBO!!), lupka, lampa ciemniowa, maskownice rożnej
wielkości itp itd.

Poważnie zainteresowane osoby proszę o kontakt: koszowski.bartosz@
[NOSPAM]gmail.com. Podeślę spis wszystkich rzeczy mailem.

Jeśli nie pojawią się chętni z grupy, to zacznę poszczególne elementy
wrzucać na allegro.

pozdrawiam

bartek (barteess)

Sprzedam wyposażenie ciemni - hi-end:)