Sprzedam: x360 + kilka dobrych gier

Data: 2009-04-11 00:06:29
Autor: mike.pawlik
Sprzedam: x360 + kilka dobrych gier
Witam,

Mam do sprzedania Xboxa 360 kupionego w empiku w marcu / kwietniu
2008. Najnowszy model tamtych czasow, czyli ten z lzejszym zasilaczem
175W. Konsola nie byla przerabiana ani nijak maltretowana, wiec
pozostalo jej troche gwarancji - jeden rok na calosc, i dwa na rroda.
Caly komplet Premium z dyskiem 20GB.

Stan sprzetu (konsoli i pada rowniez) oczywiscie idealny, bo traktuje
swoje konsole lepiej niz dzieci ;-P OK, dzieci jeszcze nie mam, ale
wiadomo o co chodzi.

W zestawie sa tez calkiem niezle gry: Fallout3, Gears of War2, Fable2,
The Orange Box, Lost Oddysey, GTA4. Stan gier idealny, plyty bez rys,
pudelka perfect, gry AAA lub PL/A. Jedyny wyjatek to GTA4, ktorej stan
okreslam na "nieznany" - w tej chwili jest pozyczona komus, kto juz
dzieci ma, wiec gry nie sa dla niego najwazniejsze. Dlatego na tej
jednej plycie, kiedy ja odzyskam, moga, ale nie musza byc jakies
rysy...

Zainteresowanym wysle zdjecia sprzetu. Sprzedaz przez allegro lub
bezposrednio dla tych, ktorzy mnie znaja z grupy. Kiedys bywalem
czesto. W Warszawie dostarcze, a poza Warszawe dostarczy kurier na
koszt kupujacego.

Generalnie polecam i sprzedaje tylko w zwiazku z kryzysem gospodarczym
- po prostu ostatnio nie mam czasu na gre, a pieniedzy brak ;-).

Interesuje mnie tylko sprzedaz calego zestawu, wiec prosze chwilowo o
nie pytanie za ile sprzedam samo to czy tamto. Nie sprzedam, chce miec
to z glowy za 1 razem.

Cena? Uczciwa. Mysle o okolicach 1000pln. Lub wiecej, mozemy
negocjowac w gore. Same te gry, nawet na allegro, kosztowalyby pewnie
z 600-700zl, wiec okazja jak w morde strzelil.

Kontakt mailowy mike kropka pawlik malpa gmail kropka com. Nie wiem
czy przypadkiem idiotyczne gooogle groups i tak nie wkleja mi tego
adresu w nagolowek, wiec zabezpieczenia na nic, no ale coz. Mam
nadzieje, ze nie napisze tego postu jako "ja"...

pozdrawiam,
Michal, czasem zwany spodkiem

Data: 2009-04-19 23:12:16
Autor: mike.pawlik
Sprzedam: x360 + kilka dobrych gier
Mam do sprzedania Xboxa 360 kupionego w empiku w marcu / kwietniu
2008. Najnowszy model tamtych czasow, czyli ten z lzejszym zasilaczem
[cut]

Sprzedane, nieaktualne. Dziekuje za zainteresowanie. I za wzmozona
ilosc spamu ;-)

pozdr,
Michal, kiedys zwany spodkiem

Sprzedam: x360 + kilka dobrych gier