[SPAM] Sprzedam/zamienie spodnie zimowe

Data: 2010-01-04 22:41:21
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
[SPAM] Sprzedam/zamienie spodnie zimowe
Cześć!
Nieopatrznie prawie rok temu kupiłem spodnie zimowe w rozmiarze M, są na
mnie nieco za małe - cisną mnie w ramiona, są za wąskie w udach, etc.
Jest to chyba najcięższy z zimowych modeli spodni Mimo (tak, wiem...),
kupiłem je rok temu, miałem na tyłku dwa razy, *nie jeździłem w nich ani
kilometra* (zrobiłem ze dwadzieścia kroków po pokoju). Są to, na moje oko
spodnie na osobę około 165-170cm (ja mam 177cm i są za małe), mają szelki,
rozpinane nogawki u dołu, wkładkę Coolmax. Z tego co widzę jest to model
identyczny (chyba) jak te:
<http://www.mikesport.pl/p/pl/4558/mimo+modena+-+spodnie+rowerowe+na+szelkach+z+membrany-+wkladka+coolmax.html>
(lub: http://tiny.pl/hmmp6), tyle, że wkładka w moich spodniach ma kolor
niebieski. Gdyby ktoś się zabierał za kupowanie tej M-ki to niech rozpatrzy
jakiś rabat u mnie, ewentualnie zakup L-ki i wymianę (chętnie w okolicach
Jaworzna/Sosnowca/Katowic, ale mogę wysłać pocztą).
Spodnie "wyglądają" na bardzo ciepłe (niestety nie jeździłem w nich, więc
nie stwierdzę doświadczalnie), idealne na mrozy takie jak teraz :-)

Zainteresowanych proszę o kontakt na e-maila: m.karweta małpiszon
gmail.com, wyślę zdjęcia czy coś.

Data: 2010-01-04 22:46:44
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
[SPAM] Sprzedam/zamienie spodnie zimowe
Marek 'marcus075' Karweta bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne
skreślić):
Gdyby ktoś się zabierał za kupowanie tej M-ki

Przepraszam, nie sprawdziłem do końca: gdyby ktoś zabierał się za kupowanie
M-ki to sobie kupi najwięcej... ;-) Teraz mógłbym dopisać: "jedyne
takie!!11111" ;-)))

[SPAM] Sprzedam/zamienie spodnie zimowe