Sprzedam zestaw NDS Lite oraz ruter WiFi do PS3

Data: 2009-08-11 15:32:23
Autor: Katanka
Sprzedam zestaw NDS Lite oraz ruter WiFi do PS3
Sprzedam Nintendo DS Lite, który znudził się mojej córeczce -- - Cena 389zł (wysyłka gratis).

Kolor: czarny
Stan: idealny
Folia: hori, naklejona na oba ekraniki

+ folia Hori zapasowa na oba ekraniki
+ 2 rysiki (czarny i biały)
+ pokrowiec czarny
+ smyczka czarna
+ ładowarka sieciowa
+ ładowarka samochodowa
+ ściereczka mikrofibre
+ 3 gry na NDS - Artur i Miminki ; Build-A-Bear Workshoop ; Pokemony

D-Link DSL-G624T:    Modem ADSL + Ruterek + Wifi + odbiornik na USB + zasilacz + sterowniki - Cena 99zł (wysyłka gratis)

Idealny do konsoli PS3, obsługiwał mi komputer stacjonarny, notebooka i Ps3 za jednym razem. Nie było z nim żadnych problemów. Kupiony w Media Markt. Komplet sprzedam za 99 zł + wysyłka. Uzywany był z neostradą. Prosty w obsłudze, wystarczy podłaczyc do lini telefonicznej, wszystko sam instaluje, kosnola sama wykrywa i łączy się bezprzewodowo.

http://www.lantech.co.uk/shop/images/uploads/DLINK_DSL924.jpg

--
Kacper Potocki | PlayStation3 Fanboy
katanka24@interia.pl | PSN: Katanka_PL