Sprzedawca Allegro nie chce się wywiązać, twierdząc że niska cena była przez pomyłkę.

Data: 2016-03-18 07:30:34
Autor: pe3no@o2.pl
Sprzedawca Allegro nie chce się wywiązać, twierdząc że niska cena była przez pomyłkę.
Witam,

Chciałbym zapytać do jakiej Instytucji powinienem się zwrócić o pomoc?
Jakie czynności powinienem wykonać (byłbym wdzięczny w punktach).

Z góry dziękuję za informację i pozdrawiam - Piotr.

-- -- -- -- -- --

Kupiłem przedmiot w cenie 329+10 (przesyłka) zł na tej aukcji:
http://allegro.pl/show_item.php?item=6049524669

Sprzedający zwrócił mi pieniądze i pisze, że przedmiot jest wart 680 zł.
Sprzedającym jest firma. Tłumaczą, że był błąd w aukcji.
Potem proponowano mi podwyższenie ceny z 330 zł na 530.

Ja zaproponowałem, że w tej cenie chciałbym 3 dodatkowe baterie
oraz ładowarkę. Nasze negocjacje utknęły i już 2 dzień brak odzewu.

Stąd też moje wcześniejsze pytania:

Do kogo zgłosić mój problem?
Wstępnie myślę o PIH, UOKIK, Rzeczniku Praw Konsumenta (?)

Co po kolei i w jaki sposób wykonać?
Wydaje mi się, że powinienem naszą korespondencję mail'ową
wydrukować i wysłać do którejś z tych Instytucji,
z kopią na adres domowy tej Firmy Sprzedającej (?)

Data: 2016-03-18 09:18:52
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Fri, 18 Mar 2016 07:30:34 +0100, pe3no@o2.pl napisał(a):

Chciałbym zapytać do jakiej Instytucji powinienem się zwrócić o pomoc?

Spór formalny w Allegro założyłeś?
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2016-03-18 09:41:54
Autor: ąćęłńóśźż
Sprzedawca Allegro nie chce się wywiązać, twierdząc że niska cena była przez pomyłkę.
Było kiedyś głośno o kupnie samochodu za 50 zł czy jakoś tak.
Teoretycznie mógłbyś do sądu, ale przy takiej kwocie szkoda czasu i nerwów.
Ostatnio coś podobnie kupiłem (z www, nie alegro, cena była niska) i podobnie odesłali kasę.
Na alegro zresztą też.
Kij ich drapał ;-))

-- -- -
Kupiłem przedmiot w cenie 329+10 zł na tej aukcji:

Data: 2016-03-18 09:45:22
Autor: JaceK
Sprzedawca Allegro nie chce się wywiązać, twierdząc Ĺźe niska cena była przez pomyłQ1|BG8÷
On 18.03.2016 07:30, pe3no@o2.pl wrote:
[...]

Z punktu widzenia sprzedawcy może mieć zastosowanie art. 84 kc.

Data: 2016-03-18 13:48:52
Autor: LeonKame
Sprzedawca Allegro nie chce się wywiązać, twierdząc Ĺźe niska cena była przez pomyłQ1|BG8÷
Pierdolnij sie mocno w głowe przyglupie wioskowy.

Data: 2016-03-18 17:00:46
Autor: Budzik
Sprzedawca Allegro nie chce się wywiązać, twierdząc że niska cena była przez pomyłkę.
Użytkownik pe3no@o2.pl pe3no@o2.pl ...

[...]

A wziałes pod uwage, ze rzeczywiście sie pomylili?
Tak czy siak - teoretycznie umowa kupna została zawarta.
Ale sa tez paragrafy na taka pomyłke, wiec troche bedziesz sie musiał pokopac z koniem.

Do kogo zgłosić? Obecnie to chyba do Trybunału Konstytucyjnego! :)))))

Data: 2016-03-18 20:38:45
Autor: Robert Tomasik
W dniu 18-03-16 o 07:30, pe3no@o2.pl pisze:

Chciałbym zapytać do jakiej Instytucji powinienem się zwrócić o pomoc?
Jakie czynności powinienem wykonać (byłbym wdzięczny w punktach).

Wystawienie negatywnego komentarza wydaje się jedynym działaniem.

Sprzedawca Allegro nie chce się wywiązać, twierdząc że niska cena była przez pomyłkę.