Sprzedawca Allegro nie chce się wywiązać, twierdząc że niska cena była przez pomyłkę.

Data: 2016-03-18 09:41:54
Autor: ąćęłńóśźż
Sprzedawca Allegro nie chce się wywiązać, twierdząc że niska cena była przez pomyłkę.
Było kiedyś głośno o kupnie samochodu za 50 zł czy jakoś tak.
Teoretycznie mógłbyś do sądu, ale przy takiej kwocie szkoda czasu i nerwów.
Ostatnio coś podobnie kupiłem (z www, nie alegro, cena była niska) i podobnie odesłali kasę.
Na alegro zresztą też.
Kij ich drapał ;-))

-- -- -
Kupiłem przedmiot w cenie 329+10 zł na tej aukcji:
Sprzedający zwrócił mi pieniądze i pisze, że przedmiot jest wart 680 zł.
Sprzedającym jest firma.
Tłumaczą, że był błąd w aukcji.
Potem proponowano mi podwyższenie ceny z 330 zł na 530.

Sprzedawca Allegro nie chce się wywiązać, twierdząc że niska cena była przez pomyłkę.