Użytkownik pe3no@o2.pl pe3no@o2.pl ...
Witam,
Chciałbym zapytać do jakiej Instytucji powinienem się zwrócić o pomoc?
Jakie czynności powinienem wykonać (byłbym wdzięczny w punktach).
Z góry dziękuję za informację i pozdrawiam - Piotr.
-- -- -- -- -- --
Kupiłem przedmiot w cenie 329+10 (przesyłka) zł na tej aukcji:
http://allegro.pl/show_item.php?item=6049524669
Sprzedający zwrócił mi pieniądze i pisze, że przedmiot jest wart 680 zł.
Sprzedającym jest firma. Tłumaczą, że był błąd w aukcji.
Potem proponowano mi podwyższenie ceny z 330 zł na 530.
Ja zaproponowałem, że w tej cenie chciałbym 3 dodatkowe baterie
oraz ładowarkę. Nasze negocjacje utknęły i już 2 dzień brak odzewu.
Stąd też moje wcześniejsze pytania:
Do kogo zgłosić mój problem?
Wstępnie myślę o PIH, UOKIK, Rzeczniku Praw Konsumenta (?)
Co po kolei i w jaki sposób wykonać?
Wydaje mi się, że powinienem naszą korespondencję mail'ową
wydrukować i wysłać do którejś z tych Instytucji,
z kopią na adres domowy tej Firmy Sprzedającej (?)
A wziałes pod uwage, ze rzeczywiście sie pomylili?
Tak czy siak - teoretycznie umowa kupna została zawarta.
Ale sa tez paragrafy na taka pomyłke, wiec troche bedziesz sie musiał pokopac z koniem.
Do kogo zgłosić? Obecnie to chyba do Trybunału Konstytucyjnego! :)))))