Sprzedawca allegro odmawia sprzedaży, po chwili towar znowu na allegro

Data: 2014-06-01 00:16:40
Autor: Marek Dyjor
Sprzedawca allegro odmawia sprzedaży, po chwili towar znowu na allegro
ww wrote:
Witam

Kupiłem przedmiot za 700 zł. Od razu zaznaczam, że nie jest żadna
zaniżona cena. Sprzedawca nie miał też chyba do tej ceny
początkowo zastrzeżeń. Sprawa się trochę przeciągnęła (powiedzmy, że
z mojej winy jeśli można tu mówić o jakiejś winie). Po prostu

a jak długo przeciągnąłeś ten zakup?

rozumiem ze góra dwa trzy dni...

Sprzedawca allegro odmawia sprzedaży, po chwili towar znowu na allegro