Sprzedawca allegro odmawia sprzedaży, po chwili towar znowu na allegro

Data: 2014-06-01 15:37:21
Autor: ww
Sprzedawca allegro odmawia sprzedaży, po chwili towar znowu na allegro

Użytkownik "ww" <ww@o2.pl> napisał w wiadomości news:lm47gu$jmg$1dont-email.me...
Witam

Nawiasem mówiąc kontaktowałem się już z 2 kancelariami. Jedna chce niestety 3000 netto na start a to jest poważna
przesada. A szkoda bo to ludzie którzy podobno zjadają przeciwników z butami na śniadanie. W drugiej zaproponowali
prowadzenie za 100 na start (porada + wstępne pismo do wroga) i potem 1000 + ewentualnie koszty dojazdów do sądu.
Zakładam, że część tego potem można odzyskać próbować. Może i nie wyjdę na zero ale satysfakcja z wygranej i tak
by była bezcenna.

W ogóle to wziąłem udział w drugiej aukcji i znowu wygrałem ale za nieznacznie wyższą cenę (20 zł). Teraz kretyn ma
procesor, wie, że ja go nie kupię jeśli nie sfinalizujemy pierwszej transakcji (za niższą cenę), a dalej się upiera. Może
to był błąd ale gdybym tego nie zrobił to już ktoś inny by miał mój w tej chwili mój procesor bo byli chętni.

Sprzedawca allegro odmawia sprzedaży, po chwili towar znowu na allegro