Sprzedawca allegro odmawia sprzedaży, po chwili towar znowu na allegro

Data: 2014-06-01 15:55:13
Autor: ww
Sprzedawca allegro odmawia sprzedaży, po chwili towar znowu na allegro

Użytkownik "ww" <ww@o2.pl> napisał w wiadomości news:lm47gu$jmg$1dont-email.me...
Witam

Kupiłem przedmiot za 700 zł. Od razu zaznaczam, że nie jest żadna zaniżona

I kolejny rozdział historii:

Sprzedawca łaskawie zgodzi się na sprzedaż po wcześniejszej cenie jeśli:

1) unieważnię komentarz  negatywny - żartowniś
2) wpłacę pieniądze do wtorku - to jedyny sensowny warunek bo też mam dość tej sprawy
3) dostanie zwrot prowizji za drugą aukcje - ciekawe na jakiej podstawie skoro sam dwa razy wystawił
towar a ma tylko jeden - ale to wyłącznie decyzja allegro

Sprzedawca allegro odmawia sprzedaży, po chwili towar znowu na allegro