Sprzedawca allegro odmawia sprzedaży, po chwili towar znowu na allegro

Data: 2014-06-09 11:16:20
Autor: Vasco
Sprzedawca allegro odmawia sprzedaży, po chwili towar znowu na allegro
Hej,

Może mi ktoś napisać po jakim czasie nastąpiła wpłata? Bo albo to nie padło albo mi umknęło.

Tzn. to pytanie już zadano, ale odpowiedzią było "1500 monitów" :)

Vasco

Sprzedawca allegro odmawia sprzedaży, po chwili towar znowu na allegro