Sprzedawca nikczemnego wzrostu ;)

Data: 2017-12-06 07:13:53
Autor: Jacek
Sprzedawca nikczemnego wzrostu ;)
W dniu 04.12.2017 o 23:48, Adam pisze:
Sprzedawczyni miała podstawek, ale razem z tym podstawkiem sięgała niżej, niż ja normalnie ręką. Jednak nie pozwoliła nikomu wejść na podstawek, "bo nie wolno".
Na głupotę nic nie poradzisz.
Mnie na przykład wkurza w Lidlu zasada, że kasjerka pierwszą sztukę towaru MUSI włożyć do wózka klienta nawet, jak ten ma już przygotowaną torbę do pakowania zakupów.
Na stacji BP z kolei chciałem zatankować auto i przy okazji 5 litrów do kanistra. Niestety zablokowali mi dystrybutor, bo "zamiar tankowania do kanistra należy zgłosić obsłudze stacji".
To jest tresura i ogłupianie i nic więcej.
Jacek

Data: 2017-12-06 10:17:07
Autor: Liwiusz
W dniu 2017-12-06 o 07:13, Jacek pisze:
[...]

Pierwsze słyszę i widzę, nawet nie wiem, jakby to miało technicznie wyglądać, przecież kasjerka nie ma dostępu do wózka klienta.

--
Liwiusz

Data: 2017-12-06 11:37:27
Autor: J.F.
Użytkownik "Liwiusz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:p08cij$te8$2@node1.news.atman.pl...
[...]

Ma, zajezdzasz wozkiem za ten blat i wtedy moze wrzucac do wozka.
A jak nie zajedziesz, to poprosi.

Mnie sie podobal Auchan - tam na koncu blatu byla dziura nad reklamowkami.
zrzucalo sie prosto do torebek
Ale w swietle nowych przepisow cos beda musieli zmienic.

J.

Sprzedawca nikczemnego wzrostu ;)