Sprzedawczyk!

Data: 2011-05-29 20:04:38
Autor: jadrys
Sprzedawczyk!

Udaje troskę o Afgańczyków a jednocześnie kolaboruje z okupantami.

http://konflikty.wp.pl/title,Ostatnie-ostrzezenie-dla-USA-po-smierci-cywilow,wid,13455631,wiadomosc.html

Data: 2011-05-29 20:06:50
Autor: abc
Sprzedawczyk!
Udaje troskê o Afgañczyków a jednocze¶nie kolaboruje z okupantami.

http://konflikty.wp.pl/title,Ostatnie-ostrzezenie-dla-USA-po-smierci-cywilow,wid,13455631,wiadomosc.html

To taki afgañski Bierut.

--
Nie da siê oddzieliæ polityki od religii. Nie da siê w cz³owieku oddzieliæ
katolika od obywatela. Rozdzia³ pañstwa od Ko¶cio³a jest sztuczny.

Data: 2011-05-29 20:10:41
Autor: jadrys
Sprzedawczyk!
W dniu 2011-05-29 20:06, abc pisze:
Udaje troskę o Afgańczyków a jednocześnie kolaboruje z okupantami.

http://konflikty.wp.pl/title,Ostatnie-ostrzezenie-dla-USA-po-smierci-cywilow,wid,13455631,wiadomosc.html

To taki afgański Bierut.

Bierut nie chodził w szalu z aksamitu i w kabacie wysadzanym szmaragdami..

Data: 2011-05-29 20:18:07
Autor: abc
Sprzedawczyk!
To taki afgañski Bierut.

Bierut nie chodzi³ w szalu z aksamitu i w kabacie wysadzanym szmaragdami..

Kwestia gustu i ró¿nic kulturowych.  A wracaj±c do meritum, obydwaj to
tybylcze kacyki mianowane przez okupantów.

Data: 2011-05-29 20:26:40
Autor: jadrys
Sprzedawczyk!
W dniu 2011-05-29 20:18, abc pisze:
To taki afgański Bierut.
Bierut nie chodził w szalu z aksamitu i w kabacie wysadzanym szmaragdami..
Kwestia gustu i różnic kulturowych.  A wracajÄ…c do meritum, obydwaj to
tybylcze kacyki mianowane przez okupantów.

Wojska ZSRR raczej można nazwać wyzwolicielami a nie agresorami i okupantami. To dzięki nim Polak przestał być traktowany jako ktos gorszy, - jako ktoś na kogo mozna polować na ulicy.

Data: 2011-05-29 20:45:51
Autor: abc
Sprzedawczyk!
Wojska ZSRR raczej mo¿na nazwaæ wyzwolicielami a nie agresorami i okupantami. To dziêki nim Polak przesta³ byæ traktowany jako ktos gorszy, - jako kto¶ na kogo mozna polowaæ na ulicy.

Dziêki Armii Czerwonej zape³niono Polakami wiêzienia.  Takie to by³o "wyzwolenie"...

Data: 2011-05-30 19:54:24
Autor: jadrys
Sprzedawczyk!
W dniu 2011-05-29 20:45, abc pisze:
Wojska ZSRR raczej można nazwać wyzwolicielami a nie agresorami i
okupantami. To dzięki nim Polak przestał być traktowany jako ktos
gorszy, - jako ktoś na kogo mozna polować na ulicy.
DziÄ™ki Armii Czerwonej zapeÅ‚niono Polakami wiÄ™zienia.  Takie to byÅ‚o
"wyzwolenie"...

No cóż, czasy wojenne. Różni się kręcili po lasach i w miastach. I nikt nie był represjonowany za samo bycie Polakiem.

Data: 2011-05-31 04:00:00
Autor: cirrus
Sprzedawczyk!
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:is0ljp$s7g$2news.onet.pl...
[...]

Ale za bycie przeciwnikiem komuny tak.

--
stevep

Data: 2011-05-31 21:30:49
Autor: jadrys
Sprzedawczyk!
W dniu 2011-05-31 04:00, cirrus pisze:
[...]

Jasne, za to tak, - prawo silniejszego. Dlaczego nie wylewasz łez z powodu represji w przedwojennej Polsce wobec komuchów?

Data: 2011-06-01 03:21:46
Autor: cirrus
Sprzedawczyk!
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:is3fkn$tn0$1news.onet.pl...
[...]

Mam wylewać łzy za tymi, którzy szli z obcym najeźdźcą, aby utworzyć Polskę Republikę Rad?

--
stevep

Data: 2011-08-28 16:47:37
Autor: jadrys
Sprzedawczyk!
W dniu 2011-06-01 03:21, cirrus pisze:
Jasne, za to tak, - prawo silniejszego. Dlaczego nie wylewasz łez z powodu represji w przedwojennej Polsce wobec komuchów?

Mam wylewać łzy za tymi, którzy szli z obcym najeźdźcą, aby utworzyć Polskę Republikę Rad?

Masz wylewać (o ile zechcesz oczywiście) łzy za tymi co zginęli walcząc z wyzyskiem przez różnych dziedziców i innych jaśniepanów.

Data: 2011-08-28 18:51:27
Autor: =He®Sk=
Sprzedawczyk!
On Sun, 28 Aug 2011 16:47:37 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

W dniu 2011-06-01 03:21, cirrus pisze:
> Jasne, za to tak, - prawo silniejszego. Dlaczego nie wylewasz ³ez z > powodu represji w przedwojennej Polsce wobec komuchów?
>
> Mam wylewaæ ³zy za tymi, którzy szli z obcym naje¼d¼c±, aby utworzyæ > Polskê Republikê Rad?

Masz wylewaæ (o ile zechcesz oczywi¶cie) ³zy za tymi co zginêli walcz±c z wyzyskiem przez ró¿nych dziedziców i innych ja¶niepanów.

 naczytales sie dziel wszyskich lenina i sadzisz, ze to rzeczywistosc?

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-08-29 01:28:26
Autor: stevep
Sprzedawczyk!
Dnia 28-08-2011 o 16:47:37 jadrys <Che@yahoo.com> napisa³(a):

[...]

Walczyli o to by wyzysk innych zast±piæ swoim.

--
stevep
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-05-30 04:54:21
Autor: cirrus
Sprzedawczyk!
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iru336$n9u$1news.onet.pl...
[...]

I jednym i drugim, z tym ze wyzwolenie było tylko dla zniewolenia.

--
stevep

Data: 2011-05-30 19:54:18
Autor: jadrys
Sprzedawczyk!
W dniu 2011-05-30 04:54, cirrus pisze:
[...]

Pewnie trochę i masz rację, ale wielu Polaków jednak na tym skorzystało. - przestali być niepiśmiennymi parobkami.

Data: 2011-05-31 03:59:25
Autor: cirrus
Sprzedawczyk!
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:is0ljp$s7g$3news.onet.pl...
[...]

A na całym świecie bez tego "raju" to sami analfabeci?

--
stevep

Data: 2011-05-31 21:29:23
Autor: jadrys
Sprzedawczyk!
W dniu 2011-05-31 03:59, cirrus pisze:

[...]

Mówimy o Polsce a nie o całym świecie. A i cały świat również byłby inny gdyby nie Lenin i jego Rewolucja.

Data: 2011-06-01 03:19:20
Autor: cirrus
Sprzedawczyk!
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:is3fkn$tn0$2news.onet.pl...
[...]

Zapewne, przeludnienie byłoby znacznie większe.

--
stevep

Data: 2011-05-30 04:53:22
Autor: cirrus
Sprzedawczyk!
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iru25b$jo6$1news.onet.pl...
[...]

Jako renegat narodu polskiego i nekawudowski szpion nie mógł sie rzucać w oczy.

--
stevep

Data: 2011-05-30 19:53:44
Autor: jadrys
Sprzedawczyk!
W dniu 2011-05-30 04:53, cirrus pisze:
[...]

A może miał gdzieś zaszczyty i chęci posiadania? Ty Stefan widzisz świat poprzez pryzmat swojego małego móżdżku, móżdżku człowieka pierwotnego, kiedy to posiadanie było warunkiem bytu i egzystencji.

Data: 2011-05-31 03:58:28
Autor: cirrus
Sprzedawczyk!
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:is0ljo$s7g$1news.onet.pl...
[...]

A gówno mnie obchodzi co on chciał, nie zmienia to faktu, ze był renegatem i zdrajcą czego twój ptasi móżdżek nie ogarnia.
--
stevep

Data: 2011-05-31 21:29:19
Autor: jadrys
Sprzedawczyk!
W dniu 2011-05-31 03:58, cirrus pisze:
[...]

Wiem że cię to nie obchodzi. Masz po prostu za wąskie horyzonty żeby zrozumieć ludzi z ideami.

Data: 2011-06-01 03:18:36
Autor: cirrus
Sprzedawczyk!
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:is3fkn$tn0$3news.onet.pl...
[...]