Sprzedaż Tauronu przez mbank

Data: 2010-06-29 12:12:22
Autor: MarekZ
Sprzedaż Tauronu przez mbank
Użytkownik "mk" <markop64@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:e48c6fc0-c0d4-4ae8-aeff-d383bd210768@c33g2000yqm.googlegroups.com...
Witam.
Chciałbym sprzedać akcje Tauronu na pierwszej (jutrzejszej) sesji.
Kiedy mogę najszybciej złożyć zlecenie sprzedaży, bo dzi¶ jest to
niemożliwe?

Niech zgadnę - po dzisiejszej sesji a przed rozpoczęciem jutrzejszych notowań?

Data: 2010-06-29 03:15:04
Autor: mk
Sprzedaż Tauronu przez mbank
On 29 Cze, 11:12, "MarekZ" <b...@adresu.w.pl> wrote:
Niech zgadn - po dzisiejszej sesji a przed rozpocz ciem jutrzejszych
notowa ?

Dzięki za odzew. Na czacie mbanku wła¶nie dowiedziałem się, że dopiero
po debiucie Tauronu na GPW czyli jutro.

Data: 2010-06-29 12:44:00
Autor: JerzyR
Sprzedaż Tauronu przez mbank
Dzięki za odzew. Na czacie mbanku wła¶nie dowiedziałem się, że dopiero
po debiucie Tauronu na GPW czyli jutro.

a to ciekawe... Ja wprawdzie mam w Multibanku, ale w przypadku pzu można było składać zlecenia wcze¶niej -przed sesj±.

Data: 2010-06-29 15:18:10
Autor: JerzyR
Sprzedaż Tauronu przez mbank
a to ciekawe... Ja wprawdzie mam w Multibanku, ale w przypadku pzu można było składać zlecenia wcze¶niej -przed sesj±.

rzeczywi¶cie Taurona nie można jeszcze sprzedać ani dać zlecenia dzisiaj.

Data: 2010-06-30 12:16:25
Autor: MarekZ
Sprzedaż Tauronu przez mbank
Użytkownik "JerzyR" <jerzyjb@data.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:4c2b1384$1@news.home.net.pl...
a to ciekawe... Ja wprawdzie mam w Multibanku, ale w przypadku pzu można było składać zlecenia wcze¶niej -przed sesj±.

rzeczywi¶cie Taurona nie można jeszcze sprzedać ani dać zlecenia dzisiaj.

Ludzie, co wy gadacie, to nie czat onetu...  Zlecenie można złożyć już od wczoraj, a w nielicznych biurach od dzisiejszego poranka...

Data: 2010-06-29 16:30:55
Autor: Titus Atomicus
Sprzedaż Tauronu przez mbank
In article <7449add0-f5b4-4875-8427-9244f9bc0469@r27g2000yqb.googlegroups.com>,
 mk <markop64@gmail.com> wrote:

> [...]
> notowa ?

Dzięki za odzew. Na czacie mbanku wła¶nie dowiedziałem się, że dopiero

Hm, ja tez stoje przed tym problemem.
No i nie wiem co wpisac w 'limit ceny'? Cene jednej akcji (po jakiej chce sprzedac)? Czy tez wartosc calkowitej sprzedawanej puli (po jakiej chce sprzedac)?
A jak w przypadku 'limitu aktywacji'?

TA

Data: 2010-06-29 16:39:30
Autor: MarekZ
Sprzedaż Tauronu przez mbank
Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:Titus_Atomicus-7A3D0E.16305529062010@news.onet.pl...

Hm, ja tez stoje przed tym problemem.
No i nie wiem co wpisac w 'limit ceny'? Cene jednej akcji (po jakiej
chce sprzedac)? Czy tez wartosc calkowitej sprzedawanej puli (po jakiej
chce sprzedac)?

Jednej akcji.

A jak w przypadku 'limitu aktywacji'?

Nic.

Data: 2010-06-29 17:09:34
Autor: kranu
mk pisze:
[...]

A to ciekawe, bo strona mBanku mówi:

"Informujemy, że w dniu 30 czerwca br. odbędzie się pierwsze notowanie akcji spółki Tauron SA na GPW. Przypominamy, że na pierwsz± sesję nie można składać zleceń PKC (Po Każdej Cenie). Informujemy też, że można już (godz. 15:20) składać zlecenia na akcje spółki Tauron SA. Prosimy zmienić datę sesji i datę ważno¶ci zlecenia na 30.06.2010 r."

Data: 2010-06-29 18:04:51
Autor: Titus Atomicus
Sprzedaż Tauronu przez mbank
In article <4c2a0cae$0$19172$65785112@news.neostrada.pl>,
 kranu <kranu@lewymail.pl> wrote:

mk pisze:
> [...]

"Informujemy, że w dniu 30 czerwca br. odbędzie się pierwsze notowanie akcji spółki Tauron SA na GPW. Przypominamy, że na pierwsz± sesję nie można składać zleceń PKC (Po Każdej Cenie). Informujemy też, że można już (godz. 15:20) składać zlecenia na akcje spółki Tauron SA. Prosimy zmienić datę sesji i datę ważno¶ci zlecenia na 30.06.2010 r."

Ale gdzie tu widzisz, ze nie mozna?

TA

Data: 2010-06-29 22:01:20
Autor: kranu

mk pisze:
[...]

Tego nie widzę, ale za to widzę, że można zaprzeczaj±c temu na co odpowiadałem.

Data: 2010-06-29 22:13:55
Autor: RobertS
Sprzedaż Tauronu przez mbank
a jakiej ceny na debiucie się spodziewacie?

z jak± warto¶ci± składacie zlecenia?

RobertS

Data: 2010-06-29 23:04:25
Autor: MarekZ
Sprzedaż Tauronu przez mbank
Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:i0dk67$1i2n$1@opal.icpnet.pl...
a jakiej ceny na debiucie się spodziewacie?

z jak± warto¶ci± składacie zlecenia?

Ja trzymam. :]

Data: 2010-06-30 09:03:03
Autor: RobertS
Sprzedaż Tauronu przez mbank

Ja trzymam. :]

Ja dobieram :)

no i zaczęło się od 5,13 - nie sprzedałem, pewnie trochę te papiery potrzymam

RobertS

Data: 2010-06-30 07:54:29
Autor: xbartx
Dnia Wed, 30 Jun 2010 09:03:03 +0200, RobertS napisał(a):

no i zaczęło się od 5,13 - nie sprzedałem, pewnie trochę te papiery
potrzymam

Uważaj, żeby z tego trochę nie zrobiło się kilka miesięcy albo lat ;) Sytuacja na giełdzie raczej ciekawie się nie zapowiada i wychodzi na to, że raczej będzie ostra jazda na południe. Po sparzeniu się ulicy na funduszach przyszedł czas na IPO? ;)

--
xbartx

Data: 2010-06-30 11:15:35
Autor: MĹ‚otkowy
SprzedaĹĽ Tauronu przez mbank
xbartx pisze:
[...]

O - widzę, że nowy anal nam-tu rośnie :)
Zalecałbym więcej skromności. Na giełdzie to bardzo przydatna cecha. Nie
powiem, ĹĽe mile widziana. Subiektywnie przydatna.

Po sparzeniu siÄ™ ulicy na
funduszach przyszedł czas na IPO? ;)

Możesz mieć rację. Dlatego należy przytrzymać, wrzucić zlecenie z
limitem, ustawić sobie budzik i iść spać...

Jeśli miałeś rację, to kolejne IPO pójdą się paść. Choć na PZU chyba (?
- niech ktoś skoryguje) więcej ludzi się zapisało. Zwykle wydutkanie
ulicy następuje w momencie solidnego szczytu popularności. (Mówi Wam to
ten, który przeżył na własnej skórze krach po debiucie BSK).
Obowiązuje zasada, że "skoro wszyscy o tym mówią, to trzeba spierniczać".

--

DziÄ™kujÄ™. Pozdrawiam.        MĹ‚otkowy

Data: 2010-06-30 13:33:52
Autor: xbartx
Dnia Wed, 30 Jun 2010 11:15:35 +0200, Młotkowy napisał(a):

O - widzę, że nowy anal nam-tu rośnie :) Zalecałbym więcej skromności.
Na giełdzie to bardzo przydatna cecha. Nie powiem, że mile widziana.
Subiektywnie przydatna.

Ja akurat na giełdzie nie gram, więc to są tylko moje subiektywne prognozy z tego co widzę z boku tu i ówdzie. Fakt, że być może zbyt frywolnie to zawyrokowałem, więc się poprawię "prognozuję południe" ;)

Możesz mieć rację. Dlatego należy przytrzymać, wrzucić zlecenie z
limitem, ustawić sobie budzik i iść spać...

Wiesz jak tak czytam gdzie nie gdzie to niektórzy świeżo upieczeń akcjonariusze pojęcia nie mają jak zlecenie złożyć sprzedaży. Czasami mam wrażenie, że ktoś poczytał po łebkach na stronie co należy zrobić aby się na IPO zapisać, bo po PZU wydaje się, że każde kolejne IPO to maszynka do robienia pieniędzy hłe hłe. A jeszcze pewnie będzie lament jak w następnym roku trzeba będzie o tych zysków podatek zapłacić ;)

[...]

No nie musi tak wcale być, bo jeżeli dobra spółka będzie puszczona w dobrym czasie, albo po dobrej cenie, bo kolejny rząd/polityk/partia będzie chciała coś w słupkach poparcie odrobić, to myślę że jeszcze zarobić się da.

--
xbartx

Sprzedaż Tauronu przez mbank