Sprzedaż a poinformowanie ubezpieczyciela

Data: 2010-04-09 03:05:45
Autor: VoyteG
Sprzedaż a poinformowanie ubezpieczyciela
Kiedy nabywca nie poinformuje ubezpieczyciela w terminie 30 dni od
transakcji zakupu, to polisa OC przechodzi na nabywce.

Załóżmy, że nabywca po tym terminie nadal nie informuje
ubezpieczyciela, to jak w takim przypadku postępuje zakład
ubezpieczeń?

Data: 2010-04-09 12:10:30
Autor: spammtrapp
W dniu 2010-04-09 12:05, VoyteG pisze:
[...]

Zaklada ze nabywca kontynuuje polise i dokonuje rekalkulacji skladki i zwraca nadplate/prosi o doplate.

http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?story=265

Data: 2010-04-09 03:15:51
Autor: VoyteG
On 9 Kwi, 12:10, spammtrapp <gdzies...@w.necie> wrote:
W dniu 2010-04-09 12:05, VoyteG pisze:

Zaklada ze nabywca kontynuuje polise i dokonuje rekalkulacji skladki i
zwraca nadplate/prosi o doplate.

Skad bedzie wiedzial, na jakiej podstawie dokonac rekalkulacji
skladki?
Interesuje mnie wlasnie ten tryb postepowania.

Data: 2010-04-09 03:37:24
Autor: Maciek Jarmoc
> [...]

Skad bedzie wiedzial, na jakiej podstawie dokonac rekalkulacji
skladki?
Interesuje mnie wlasnie ten tryb postepowania.

Jeśli nie przedstawiasz żadnych zaświadczeń o przebiegu ubezpieczenia,
zakłada że nie masz zniżek i rąbie Ci 100% stawki.

Maciek

Data: 2010-04-09 03:42:41
Autor: VoyteG
On 9 Kwi, 12:37, Maciek Jarmoc <maciek.jar...@gmail.com> wrote:

Jeśli nie przedstawiasz żadnych zaświadczeń o przebiegu ubezpieczenia,
zakłada że nie masz zniżek i rąbie Ci 100% stawki.

Tyle, ze w tym samym towarzystwie mam ubezpieczone pierwsze auto i oni
znaja moje znizki...
Co w takim przypadku?

Data: 2010-04-09 13:04:33
Autor: spammtrapp
W dniu 2010-04-09 12:42, VoyteG pisze:

Tyle, ze w tym samym towarzystwie mam ubezpieczone pierwsze auto i oni
znaja moje znizki...
Co w takim przypadku?

Jesli sprzedajacy poinformowal ich o sprzedazy powinienes zostac zaproszony na rozmowe. Jezeli nie to oni nie wiedza ze Ty jestes wlascicielem.

Data: 2010-04-09 12:41:39
Autor: spammtrapp
SprzedaĹź a poinformowanie ubezpieczyc iela
W dniu 2010-04-09 12:15, VoyteG pisze:
Skad bedzie wiedzial, na jakiej podstawie dokonac rekalkulacji
skladki?
Interesuje mnie wlasnie ten tryb postepowania.

Poprosi o odpowiednie informacje nabywce. Ustawa naklada na zbywce pojazdu obowiazek poinformowania zakład ubezpieczeń o fakcie sprzedaży samochodu i danych osobowych jego nowego właściciela.

Co sie stanie w przypadku gdy nabywca nie zglosi sprzedazy a ty tez sie nie odezwiesz informujac o nabyciu? Szczerze mowiac nie wiem. Pewnie nic ciekawego ale w koncu nieznajomosc prawa szkodzi.

Kupno samochodu to nie zakup bułek w spozywczaku i wypadaloby sie mniej wiecej orientowac co, gdzie i kiedy powinno sie zrobic zeby uniknac pozniejszych problemów.

Sprzedaż a poinformowanie ubezpieczyciela