Sprzedaż auta bez badania technicznego

Data: 2016-07-30 14:15:06
Autor: giecik
Sprzedaż auta bez badania technicznego
W dniu 2016-07-29 o 17:29, Matli pisze:
Sprzedaję 20-letnie auto.
Od zawsze ubezpieczone ale od 2 lat nie miałem badania technicznego.
Kilka dni temu dałem ogłoszenie i zgłosił się gość co chce kupić.
Czy uważać na coś przy sprzedaży?
Jak taki nabywca pojedzie autem bez badania? Co jeśli coś się stanie?
Zaraz po podpisaniu umowy sprzedaży dzwonić do ubeczpieczyciela? A może
lepiej je wyrejestrować i niech nowy wł. sobie auto rejestruje?

Są jakieś wałki przy używanych autach ze strony kupującego?

Sprzedajesz auto bez przeglądu i powiedz kupującemu wprost.
Nie masz obowiązku robienia przeglądu jeśli autem nie jeździsz.
I jest teraz kilka wyjść:
1. Twoja laweta, Ty robisz przegląd i dopiero gość kupuje
2. Jego laweta, zabiera go i robi z nim co chce
3. Wsiada w auto i jedzie a Ty udajesz, że nie widzisz :)

Sprzedaż auta bez badania technicznego