Sprzedaz auta do Afryki

Data: 2019-09-22 08:59:46
Autor: Budzik
Sprzedaz auta do Afryki
Użytkownik gobo gobo007@poczta.onet.pl ...

Facet byl Turkiem i mowil, ze jest to na tyle dobry biznes, ze w ciagu jednego dnia kupuje przez swoich ludzi okolo 10 aut.

Rzeczywi¶cie zaskakujace.
Moze przez to ze tam tak sucho to korozj± nie musi sie przjmowac...?
Ale ze niby czemu w Afryce auta miałyby być droz¶ze zeby dawały taka przebitkę? No i rzeczwi¶cie pytanie, dlaczego hyundaje?

--
Pozdrawia... Budzik
"Łatwiej poznać ludzko¶ć niż pojedynczego człowieka"

Data: 2019-09-22 05:12:05
Autor: Zenek Kapelinder
Sprzedaz auta do Afryki
Moze latwo przerabiaja sie na jezdzace drony bojowe.

Data: 2019-09-22 19:59:44
Autor: Budzik
Sprzedaz auta do Afryki
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Moze latwo przerabiaja sie na jezdzace drony bojowe.

Killer, ochujałes?

--
Pozdrawia... Budzik
"Dziedzina ortografi to dziedzina ktura mnie delikatnie muwiac 'wali' i mam ja gdzies"  MikeXex

Sprzedaz auta do Afryki