Sprzedaż auta firmowego bez paragonu z kasy fiskalnej

Data: 2011-04-17 19:43:31
Autor: DJ
Sprzedaż auta firmowego bez paragonu z kasy fiskalnej
Czy w przypadku wpłaty na konto i faktury VAT na całość można zrezygnować z paragonu?

Z tego co wiem to o ile firma ma obowiazek korzystania z kasy to wszystko musi przez nia przechodzic. I nie wazne czy sprzedaje osobie fizycznej czy innej, czy wystawia fakture VAT czy nie, czy platnosc jest gotowka czy przelewem. Jezeli wystawiassz fakture VAT to dopinasz do kopii paragon fiskalny.

Pozdrawiam

DJ

Data: 2011-04-17 23:38:22
Autor: Cavallino
Użytkownik "DJ" <dariuszj@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:iof8rq$tsk$1news.onet.pl...
[...]

No tutaj to już na pewno pojechałeś - wystawianie samej faktury dla firmy jest jak najbardziej prawidłowe.
Co oczywiście nie wprowadza zakazu wystawiania również paragonu fiskalnego.

Data: 2011-04-18 00:56:04
Autor: DJ
[...]

Nie wiem czy pojechalem. Swego czasu ten temat mnie interesowal i z tego co pamietam to czytalem, ze w przypadku obowiazku posiadania przez firme kas istnieje obowiazek rejestrowania na kasach calego obrotu. Ale po piersze tobylo dosc dawno wiec moge nie pamietac wszystkiego, a po drugie moglo sie cos zmienic.

Pozdrawiam

DJ

Data: 2011-04-18 02:17:28
Autor: Cavallino
Użytkownik "DJ" <dariuszj@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:iofr5r$8p3$1news.onet.pl...
[...]

Dla nieprowadzących.

Sprzedaż auta firmowego bez paragonu z kasy fiskalnej