Sprzedaż auta - gdzie i jak?

Data: 2016-08-25 00:27:54
Autor: Yogi\(n\)
Sprzedaż auta - gdzie i jak?
Użytkownik "Matli" <Wasmant@wp.pl> napisał w wiadomości news:57bd8895$0$657$65785112news.neostrada.pl...
Tak się składa, że chcę sprzedać auto.
Czy poza olx, gumtree, otomoto, gratka gdzieś jeszcze warto umieścić
ogłoszenie?
A może lepiej ulotka na szybę?

Sprzedawałem w życiu trzy samochody. Pierwsze odkupił mechanik, za calkiem niezłą sumę (bez targowania, wziął za tyle ile podałem, od ręki, choć mi wydawało się drogo). Pojeździł nim rok, potem sprzedał dalej. Byłem drugim właścicielem, auto miało przebieg ok 120 tys. ale to było dość szybkie, rzadkie i problemtyczne auto, idealne dla mechanika, który lubi swoją robotę ;-)
Drugie sprzedałem za pośrednictwem allegro, wystawiłem w piątek ok. 18-tej, facet przyjechał z sąsiedniego województwa i o 10 rano w sobotę było po problemie. Wystawiłem za średnią cenę allegrową, ale autko było w bardzo dobrym stanie, ASO miało je wziąć w rozliczeniu przy zakupie kolejnego ale za ponad 2 kPLN taniej, niż średnia cena allegrowa. Utargował 200 PLN i odjechał zadowolony.
Trzecie autko sprzedawałem przy pomocy kartki na szybie. Sprzedawało się ok 6. tygodni, cena była podana, trochę wygórowana (ok. 10% więcej niż średnia), ale wymieniłem w tym aucie wszystko, co się dało (i należało) wymienić. Stan b. dobry, przebieg poniżej 100 tys. Wielu dzwoniło, wydziwiali, że za drogo, że przebieg nieprawdziwy itp. - bez obejrzenia samochodu. Przyszło obejrzeć czterech, wszyscy twierdzili, że za drogo. I mieli rację. Obniżyłem cenę na kartce o 400 PLN i po dwóch dniach się sprzedało, bez drugiego kompletu kół, który pierwotnie był w komplecie, a potem opchnąłem na allegro za 500 PLN - w efekcie stówę zyskałem.

--
Yogi(n)

Sprzedaż auta - gdzie i jak?